لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتفلیکس با اپل آرکید رقابت می‌کند

نتفلیکس با اپل آرکید رقابت می‌کند

بنابر گزارش‌های منتشر شده، توسعه بازی‌های آنلاین توسط نتفلیکس به سبک سرویس اشتراکی دیجیتال اپل با عنوان اپل آرکید در حال انجام است و نتفلیکس با اپل آرکید رقابت می‌کند.

بسیاری از گزارش‌ها در این مورد نشان می‌دهند که نتفلیکس برای اجرای طرح جدید خود به مدیران قدیمی صنعت بازی نزدیک شده و تصمیم دارد تا سرویس جدیدی را برای استریم بازی توسعه دهد.

طبق صحبت‌های افراد نزدیک به‌ نتفلیکس، این سرویس به دنبال استخدام یک مدیر اجرایی برای نظارت بر توسعه بازی‌های ویدیویی است و به نظر می‌رسد که به دنبال برداشتن قدمی فراتر از ساخت محتوای ویدیویی است.

برنامه استخدام مدیران توسط نتفلیکس از طریق منابع آگاه و نزدیک به خبرگزاری رویترز نشان داده که نتفلیکس عزم جدی در توسعه و راه‌اندازی یک سرویس استریم بازی دارد. این سرویس احتمالا به شرط راه یافتن مشترکان جدید آمریکا و افزایش سطح رقابت موفق خواهد شد.

همچنین گفته شده سرویس بازی‌های آنلاین که نتفلیکس در حال بررسی آن است به سبک اپل آرکید یا سرویس اشتراک آنلاین اپل ساخته خواهد شد.

از زمان اولین گزارش، وب‌سایت خبری Axios گفته که سرویس بازی‌های آنلاین نتفلیکس را یک سرویس اپل آرکید کوچک شده می‌داند که ترکیبی از مالکیت معنوی دارای مجوز نتفلیکس و کار اصلی که از استودیوهای مستقل سفارش داده شده است.

در حال حاضر نتفلیکس چند نمایش بر مبنای بازی‌های ویدیویی محبوب مثل «The Witcher» و «Resident Evil» ارائه کرده، به همین دلیل احتمالا به دنبال روشی برای اجرای سودآوری بیشتر در حوزه بازی‌های ویدیویی است و به زودی امکان اجرای بازی‌ها از طریق سرویس‌های استریم انحصاری را ارائه خواهد داد.

نتفلیکس همچنین استخدام مدیر اجرایی بازی را انکار نکرده و به خبرگزاری‌های Axios و The Information گفته که برای ارائه کارهای بیشتر در زمینه سرگرمی‌های تعاملی هیجان زده است.

گفته شده عرضه زود هنگام سرویس بازی‌های نتفلیکس بعید به نظر می‌رسد ولی بنابر گزارش برخی منابع خبری، گرچه برنامه‌ها ممکن است با تغییر پیش بروند، ولی احتمالا در سال 2022 راه اندازی خواهد شد.

وب‌سایت The Information گزارش داده که سایر رویکردهای احتمالی از جمله ساخت بازی‌های داخلی یا بازی‌هایی با امکان اجرا در تلوزیون‌های هوشمند را انکار نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420