لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نارضایتی کاربران از پرش تصویر در آیپد پرو ۲۰۲۱

نارضایتی کاربران از پرش تصویر در آیپد پرو ۲۰۲۱

علیرغم ادعاهای اپل در به حداقل رساندن مشکلات کاربری آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر Liquid Retina XDR mini-LED، کاربران شاهد پرش روشنایی در این دستگاه هستند که موجب نارضایتی آن‌ها شده است.

بنابر اسنادی که به تازگی از صفحه پشتیبانی اپل منتشر شده، صفحه نمایش Liquid Retina XDR در آیپد پرو به گونه‌ای طراحی شده که برخی مشکلات مربوط به نور زیاد در برخی مناطق نمایشگر را بهبود داده، اما LEDها در این نمایشگر نور بیشتری را در برخی مناطق ایجاد می‌کنند و پرش روشنایی به وضوح مشاهده می‌شود.

با طراحی و ارائه مینی LEDها، بسیاری از مناطق کم‌نور کنترل شده که شدت نور و کنتراست تصویر را حفظ می‌کند. در حالی که با وجود این تغییرات، برخی کاربران آیپد پرو متوجه نور بیش از حد انتظار شده‌اند و مشکل یاد شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

یکی از کاربران در توییتر اعلام کرده که این پرش تصویر در اتاق‌های دارای نور کم و زمانی که کاربر در حال مقایسه تصویر با عناصر رابط کاربری مک هست، بیشتر توی ذوق می‌زند.

در فناوری نمایشگر مینی ال ای دی، برخی مناطق کم نور شده در حالی که قسمت‌های روشن حفظ می‌شود. همچنین در این فناوری کنتراست تصاویر به میزان قابل توجهی افزایش یافته و محتوای HDR را با وضوح بالا نشان می‌دهد.

نمایشگرهای OLED مثل نمایشگرهای موجود در آیفون 12، می‌توانند یک سری پیکسل‌های مشخص را برای به دست آوردن رنگ سیاه واقعی خاموش کنند.

انتظار می‌رود پرش روشنایی صفحه نمایش تا حدودی درآیپد پرو 12.9 اینچی وجود داشته باشد، اما احتمالا کاربران در مورد میزان تاثیرات بد آن نظر یکسانی ندارند.

هنگامی که در آیپد پرو محتوای HDR در یک پس زمینه تاریک نمایش داده می‌شود، پرش روشنایی صفحه به وضوح مشاهده شده و این تجربه ناخوشایندی برای کاربران ایجاد می‌کند.

گرچه ممکن است فناوری نمایشگر مینی LEDها در مدل‌های جدید مک بوک پرو در اواخر امسال مورد استفاده قرار گیرند، اما عرضه آن‌ها به بازار جهانی تاحدودی زمان بیشتری خواهد برد. شایعات نشان می‌دهد که احتمالا از سال 2022 این نمایشگرها در دستگاه‌های آیپد و مک بوک استفاده خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420