لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقاش دادگاه اپل و اپیک: اعتماد به نفس تیم کوک را تحسین می‌کنم

نقاش دادگاه اپل و اپیک: اعتماد به نفس تیم کوک را تحسین می‌کنم

دوشنبه هفته جاری آخرین مرحله دادگاه رسیدگی به شکایت اپیک گیم علیه اپل برگزار شد و حالا وب‌سایت TheVerge با تصویرپرداز این دادگاه مصاحبه کرده و برخی از نقاشی‌های او را منتشر کرده است.

بر اساس قانون بعضی از کشورها، از جمله آمریکا، ورود دوربین و ابزارهای ثبت و ضبط تصاویر به دادگاه ممنوع است و هیچ یک از رویدادهای دادگاه نباید به صورت صوتی و تصویری ضبط شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا افرادی حرفه‌ای برای نقاشی آنچه در حال رخ دادن است به کار گرفته شوند تا از آن طریق افرادی که بیرون دادگاه حضور دارند اتفاقات را مشاهده کنند.

Vicki Behringer هنرمند و تصویرگر نقاشی‌های جلسه دادگاه اپل است که رویدادهای مختلف دادگاه را به تصویر کشیده است. برخی از این رویدادها که او تصویر آن‌ها را به ثبت رسانده مربوط به حضور تیم سوئینی در جایگاه شهود دادگاه است. از طرف دیگر تیم کوک و کریگ فدریگی نیز در جایگاه شهود حاضر شده اند و قاضی و وکلا از او نیز سوالاتی را پرسیده‌اند.  

سوئینی در طول این دادگاه تلاش داشت تا اپل را مجبور به بازگرداندن بازی‌هایی نظیر فورتنایت به اپ استور کند و از طریق دیگر شرکت اپل همچنان روی سیاست‌های خود پافشاری می‌کرد که این موضوع در نهایت به نفع خواسته‌هایی که شرکت اپل داشت به پایان رسید.  

Vicki Behringer در مصاحبه اخیر با The Verge اعلام کرده که تمامی این نقاشی‌ها را در کمتر از یک ساعت و نیم انجام داده است و به دلیل محدودیت‌های زمانی باید این تصاویر را خیلی سریع به خبرگزاری‌های مختلف تحویل می‌داده است.  

او همچنین از تجربه‌های شخصی خود در دادگاه‌هایی که اپل در آن‌ّا حضور داشته نیز سخن به میان آورده است. او اعلام کرده که تا پیش از این بارها تصویر فیل شیلر را در دادگاه کشیده و از توضیحاتی که او در مورد تاریخچه شرکت اپل می‌داده لذت می‌برده است.  

در نهایت او اعلام کرده که از توضیحاتی که وکلای اپل در دادگاه می‌دادند بسیار راضی بوده است و اعتماد به نفس تیم کوک به عنوان مدیرعامل شرکت اپل را تحسین می‌کند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373