لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر بیتس استودیو بادز فاش شد

تصاویر بیتس استودیو بادز فاش شد

تنها یک روز پس از فاش شدن اسناد مربوط به دریافت مجوز بیتس استودیو بادز از طرف شرکت اپل در سازمان FCC تصاویر مربوط به این هندزفری در برخی از وب‌سایت‌ها فاش شده است.

تصاویر اخیر مربوط به بیتس استودیو بادز است که در وب سایت MySmartPrice منتشر شده است و نشان دهنده یک هندزفری تمام بی‌سیم جدید است که ظاهری شبیه به ایرداد پرو دارد. این تصویر بخشی از قطعه بیرون بیتس استودیو بادز را نشان داده است که تایید کننده ظاهر یک هندزفری کاملا بدون سیم است که با شماره مدل A2512 و A2513 برای قطعات به ترتیب چپ و راست طراحی و تولید شده است.

بیتس استودیو بادز هرچند که هنوز از طرف شرکت اپل معرفی نشده اما دومین هندزفری تمام بی‌سیم این کمپانی به حساب می‌آید. این محصول با ظاهری شبیه به ایرپاد پرو طراحی و تولید شده و احتمالا مجهز به سیستم حذف نویز اکتیو است که از سال ۲۰۱۹ در هندزفری تمام بی‌سیم حرفه‌ای شرکت اپل معرفی شده است. این محصول احتمالا تا چند روز اینده آماده معرفی می‌شود، چرا که قابلیت‌ها و مشخصه‌های آن در آی او اس ۱۴.۶ که به تازگی عرضه شده، قرار دارد.

شرکت اپل احتمالا این محصول را به عنوان جایگزینی برای نسل جدید ایرپاد پرو رونمایی می‌کند و در سال ۲۰۲۱ میلادی نسل دوم ایرپادهای بی‌سیم را به دلیل حضور این محصول رونمایی نخواهد کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که بیتس استودیو بادز یک هندزفری پر طرفدار میان کاربران آیفون‌ها و دیگر تلفن‌های هوشمندی باشد که توسط شرکت اپل تولید نشده اند.

اپل نهایتا این محصول را در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ که قرار است در روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود، رونمایی می‌کند. البته برخی از تحلیلگران از همین حالا اعلام کرده اند که محصول یاد شده احتمالا در مدت زمانی زودتر از حد انتظار آماده عرضه به عموم کاربران خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373