لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی tvOS 14.6 با قابلیت Spatial Audio عرضه شد

نسخه نهایی tvOS 14.6 با قابلیت Spatial Audio عرضه شد

اپل اخیرا tvOS 14.6 را منتشرکرده، این آپدیت جدید ششمین به روز رسانی سیستم عامل tvOS 14 است که در سپتامبر سال گذشته ارائه شده بود.

آپدیت tvOS 14.6 یک ماه بعد از انتشار tvOS 14.5 و با ارائه قابلیت‌های جدیدی چون Color Balance یا اصلاح رنگ و پشتیبانی از جدیدترین کنترلرهای بازی عرضه شد.

کاربران می‌توانند برای دانلود آپدیت رایگان tvOS 14.6 به بخش تنظیمات اپل تی وی در System > Software Update رفته و از طریق روش OTA آن را انجام دهند.

کاربرانی که آپدیت نرم افزار را به طور اتوماتیک در اپل تی وی خود فعال کرده‌اند، می‌توانند نسخه ارتقا یافته tvOS 14.6 را به طور خودکار دریافت کنند.

به روز رسانی‌های تی وی او اس اغلب در مقیاس جزئی و برای رفع اشکالات کوچک ارائه می‌شود. گفتنی است که آپدیت جدید تی وی او اس قابلیت‌های Spatial Audio را با Dolby Atmos و Lossless Audio ارائه می کند.

لازم به ذکر است که اوایل هفته جاری مشخص شد که اپل تی وی 4K امکان استفاده از قابلیت‌های ارائه شده را نداشته و با به روز رسانی آن، این امکانات به آن اضافه و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Spatial Audio تجربه صوتی فراگیر ایجاد می‌کند گویی که موسیقی از اطراف شنیده می‌شود، در حالی که Lossless Audio آهنگ‌ها را با کیفیت بالاتر ارائه کرده که مثل صدای ضبط شده هنرمند در استودیو به نظر می‌رسد.

این قابلیت‌ها در ماه ژوئن عرضه می‌شوند و هزاران آهنگ از ویژگی Spatial Audio و بیش از 20 هزار آهنگ از Lossless Audio پشتیبانی می‌کنند. تا انتهای سال جاری 75 میلیون آهنگ از این قابلیت‌ها پشتیبانی خواهند کرد.

tvOS 14 آخرین نسخه تی وی او اس با قابلیت‌های تصویر در تصویر، پخش فیلم‌های با کیفیت 4K در یوتیوب، پشتیبانی از بازی‌های چند نفره، اشتراک گذاری صدا با ایرپاد و سایر موارد است.

سیستم عامل تی وی او اس از طریق اپل تی وی 4K و اپل تی وی HD اجرا می‌شود و با استفاده از ست‌تاپ‌باکس اپل، تجربه تماشای محتوای ویدیویی مختلف را می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373