لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برگزاری WWDC 2021 در تاریخ ۱۷ خرداد را یادآور شد

اپل برگزاری WWDC 2021 در تاریخ ۱۷ خرداد را یادآور شد

شرکت اپل در تلاش است تا رویداد WWDC 2021 را در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار کند و حالا یادآور این رویداد را برای بار دیگر در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است.

اپل در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی و پیش از آغاز فرایند معرفی برخی از محصولات خود در جریان کنفرانس Spring Loaded دعوتنامه‌های کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان را منتشر کرده بود و حالا قرار است به عنوان رویداد بعدی شرکت اپل برگزار شود. شرکت اپل اعلام کرده که این رویداد نیز به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت رسمی خودش به صورت عمومی نمایش داده می‌شود.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۱ همانند رویدادهای گذشته شامل یک ویدیوی از پیش ضبط شده است که اتفاقاتی ویژه را در اپل پارک به نمایش می‌گذارد. در حقیقت شرکت اپل در تلاش است تا از طریق این رویداد ویژه به کاربران امکان مشاهده تغییراتی که در نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های مختلف افتاده را نشان دهد.

در جریان این رویداد قرار است علاوه بر رونمایی و آماده سازی آی او اس ۱۵ و دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل های اپل برای توسعه دهندگان و تست کنندگان، برخی از محصولات سخت افزاری نیز رونمایی شوند.

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۲۰ میلادی که آن هم به صورت غیر حضوری برگزار شده بود، هیچ محصول سخت افزاری ویژه‌ای را رونمایی نکرد، بلکه به معرفی نسخه‌های جدید آی او اس و آیپد او اس ۱۴ به همراه مک او اس بیگ سور بسنده کرده بود.

اما اپل در جریان رویداد جدید امسال احتمالا تصمیم دارد تا محصولات جدیدی را رونمایی کند و آن ها را نیز آماده عرضه به بازار جهانی کند. البته این موضوع توسط تحلیلگران متفرقه شرکت اپل منتشر شده است و شرکت اپل از طریق منابع رسمی خود هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد رونمایی از محصولات جدید در جریان رویداد WWDC 2021 نداده است.

اپل همچنین تصمیم دارد تا در جریان رویداد امسال بیش از ۲۰۰ کلاس و لابراتوار جدید و بیش از هزار نفر از متخصصین را برای آموزش‌ کاربری و راه اندازی نرم افزارها به توسعه دهندگان معرفی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420