لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیتس استودیو بادز در مدارک FCC تائید شد

بیتس استودیو بادز در مدارک FCC تائید شد

شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید یک محصول جدید با برند بیتس منتشر شده است و حالا اطلاعات مربوط به دریافت مجوزهای بیتس استودیو بادز در FCC تائید شده است.

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده از وب‌سایت رسمی سازمان ارتباطات رادیویی آمریکا شرکت اپل در تلاش در است تا مجوزهای لازم برای عرضه و فروش یک هندزفری تمام بی‌سیم جدید با عنوان بیتس استودیو بادز را دریافت کند که امکاناتی شبیه به ایرپاد پرو را با ظاهری خاص و ویژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دومین تلاش اپل برای تولید هندزفری‌های تمام بی‌سیم با برند بیتس است و حالا این شرکت پس از موفقیت در عرضه پاوربیتس‌پرو در تلاش است تا محصولی جدید را آماده عرضه کند. اطلاعات سازمان FCC نشان داده که بیتس استودیو بادز با دو شماره مدل A2513 و A2512 طراحی و آماده عرضه شده است و به زودی از طرف شرکت اپل آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

اطلاعات این محصول جدید اولین بار توسط برخی از توسعه‌دهندگان و تحلیلگران در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت اپل در کدهای داخلی iOS 14.6 و tvOS 14.6 امکان پشتیبانی از بیتس استودیو بادز را فراهم کرده است. این در حالی است که شرکت اپل در حال حاضر نسخه‌های بتای این سیستم‌عامل‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده و فعلا امکان دسترسی به نسخه ‌نهایی آن‌ها برای کاربران فراهم نیست. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در جریان تابستان سال جاری میلادی این محصولات را معرفی و آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که بررسی‌های اولیه نشان داده که شرکت اپل در تلاش برای تعبیه سیستم حذف نویز اکتیو در بیتس استودیو بادز است و به زودی این محصول را آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373