لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit آیمک ۲۴ اینچی را کالبدشکافی کرد

iFixit آیمک ۲۴ اینچی را کالبدشکافی کرد

وب سایت iFixit طبق رسم همیشکی خود آیمک‌های ۲۴ اینچی را پس از آماده‌سازی برای عرضه بازکرده و قطعات و مشخصات سخت افزاری آن را مورد بررسی قرار داده است. بررسی آیمک ۲۴ اینچی و کالبدشکافی آن توسط iFixit بسیاری از مشخصه‌های این کامپیوتر را نشان داده است.

iFixit نسخه‌ای از ایمک ۲۴ اینچی با هشت هسته پردازنده مرکزی، هشت هسته پردازنده گرافیکی و ۸ گیگابایت حافظه رم را مورد بررسی قرار داده و آن را کالبدشکافی کرده است. این وب‌سایت در گام اول اعلام کرده که این محصول از نظر طراحی تفاوتی ویژه و قابل توجهی نسبت به دیگر مدل‌های آیمک تولید شده توسط شرکت اپل دارد و شرکت سازنده تحول‌های ویژه‌ای را در این محصول ایجاد کرده است.

نسخه پایه و ارزان قیمت آیمک ۲۴ اینچ دارای پردازنده ۷ هسته‌ای است و سیستم خنک‌کنندگی آن شامل یک فن و یک هیت سینک می‌شود که نسبت به مدل‌های گذشته تفاوت زیادی ندارد، اما نسخه‌های میان‌رده و رده‌بالا آیمک ۲۴ اینچ دارای دو فن خنک‌کننده است و به همین دلیل نیز iFixit تلاش کرده تا با انتخاب نسخه ۸ هسته‌ای این محصول تفاوت‌های ویژه آن را از نظر طراحی سخت‌افزاری و بخش‌های داخلی دستگاه به تصویر بکشد.

در فرایند کالبدشکافی iFixit ابتدا اقدام به گرفتن یک تصویر از طریق پرتوهای ایکس کرده است تا از آن طریق بتواند مشخصه‌های کلی برای کالبدشکافی این محصول را به تصویر بکشاند. پس از آن مشخص شده است که بازکردن بدنه این محصول تا حدودی به آیپد‌ها شبیه است با این تفاوت که آیمک در ظاهر، ابعاد بزرگ‌تری دارد و همین موضوع باعث می‌شود که حساسیت کار در زمان باز کردن دستگاه نیز بیشتر شود.

از آنجایی که بخش‌های بالایی ایمک دارای یک تکه شیشه بزرگ است، یک اشتباه کوچک ممکن است باعث خرابی کلی نمایشگر و ترک خوردن شیشه بشود. به همین دلیل دسترسی به برد مدار منطقی و هر آنچه در پشت نمایشگر ۲۴ اینچی قرار دارد نیاز به انجام یک فرایند پیچیده دارد که ممکن است انجام دادن آن با مشکلات زیادی مواجه باشد.

iFixit اعلام کرده که در برد مدار منطقی که به شکلی کاملا فشرده در آیمک‌های جدید قرار گرفته که تمامی قطعات مورد نیاز برای کارکرد دستگاه در آن قرار گرفته است. تراشه M1، ماژول‌های بلوتوث و وای‌فای به همراه آی‌سی مدیریت انرژی، ذخیره‌سازی فلش و موارد دیگر همگی در یک برد فشرده قرار گرفته است.

iFixit نشان داده که یک دکمه پنهان به همراه یک چراغ ال‌ای‌دی در این محصول قرار گرفته است. ای‌فیکس‌ایت می‌گوید که کاربری این دکمه هنوز مشخص نشده است. گفتنی است که وب‌سایت آی‌فیکس‌ایت در فاز ابتدایی برای تست و بررسی و کالبدشکافی آیمک ۲۴ اینچ است و هنوز اطلاعات کامل در مورد این محصول را ارائه نداده است. امید بر این است که به زودی کالبدشکافی و اطلاعات کامل مربوط به طراحی داخلی و سخت افزاری این محصول توسط این وب‌سایت مشخص شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373