لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا در آیپد پرو 11 اینچی نمایشگر Liquid Retina XDR عرضه نشد؟

چرا در آیپد پرو 11 اینچی نمایشگر Liquid Retina XDR عرضه نشد؟

یکی از ویژگی‌های برجسته آیپد پرو 2021 استفاده از نمایشگر Liquid Retina XDR است، اما این نمایشگر با کیفیت فقط در مدل 12.9 اینچی به کار رفته و در مدل 11 اینچی استفاده نشده است.

در اخرین مصاحبه با «اسکات برودریک» از تیم بازاریابی محصول جهانی آیپد و فردی دیگر از تیم مهندسی نمایشگر، اطلاعاتی درباره چالش‌های صفحه نمایش Mini-LED XDR جدید و اینکه چرا در آیپد پرو 11 اینچی قرار نگرفته به اشتراک گذاشته شد.

برودریک در این مصاحبه گفت که مهمترین دلیل کاربران برای استفاده از آیپد 11 اینچی، ویژگی‌های قابل توجه و وزن کم آن است و به طور کلی‌تر کاربران شکل آن را دوست دارند. در حالی که کاربرانی که آیپد با نمایشگر 12.9 اینچی با فناوری XDR را دوست دارد به دنبال بزرگ‌ترین بوم نقاشی برای خلق کارهای نوآورانه خود هستند.

آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر جدید Liquid Retina XDR به اندازه 0.5 میلی‌متر ضخیم‌تر و کمی سنگین‌تر نسبت به مدل قبلی است و شاید به همین دلایل بین کاربران طرفدار 11 اینچی محبوب نباشد.

همچنین مقایسه‌ای که بین آیپد پرو جدید با مدل 2020 به عمل آمده نشان می‌دهد آیپد پرو M1 با نمایشگر Liquid Retina XDR خیره کننده است.

در این مصاحبه به مواردی مثل چالش‌های فنی تولید و ساخت نمایشگر XDR برای آیپد پرو، بحث درباره ویژگی جدید دوربین Center Stage و غیره نیز اشاره شده است.

برخی ویژگی‌های آیپد پرو 12.9 اینچی شامل مواردی از جمله سیستم دوربین TrueDepth با دوربین Ultra Wide و Center Stage، دوربین واید 12 مگاپیکسلی و التراواید 10 مگاپیکسلی با اسکنر لیدار برای ایجاد قابلیت واقعیت افزوده، دوام قابل ملاحظه باتری در طول روز، دارای پورت تاندربولت برای اتصال به فضای ذخیره‌سازی سریع، دارای سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی و Apple Pay، چهار میکروفون صوتی برای بلندگو و پنج میکروفن باکیفیت استودیو، همچنین از اپل پنسل نسل دوم، مجیک کیبورد و کیبورد هوشمند فولیو پشتیبانی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373