لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو سال حبس به خاطر دزدی آیفون از اپل استور

دو سال حبس به خاطر دزدی آیفون از اپل استور

یک مرد ۲۰ ساله اهل تگزاس به دلیل عضویت در یک باند دزدی ایفون از اپل استورهای متعدد در سال ۲۰۱۸ به دو سال حبس محکوم شده است.

در سال ۲۰۱۸ مجموعه‌ای از دزدی‌ها از اپل استورهای جنوب غرب آمریکا رخ داد که خبر آن‌ها در بسیاری از نقاط جهان سروصدا ایجاد کرد. این دزدی‌ها حتی تا جایی پیش رفت که تصاویر متعدد از دوربین مدار بسته فروشگاه‌ها و حتی تصاویری از مردم که در أطراف اپل استورها بودند نیز توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده بود.

شرکت اپل در آن زمان اعلام کرده بود که محدودیت‌های ویژه‌ای را برای استفاده از آیفون‌های دزدی شده در نظر می‌گیرد تا این محصولات در صورت روشن شدن به صورت خودکار قفل شوند و در هیچ جای دنیا قابل استفاده نباشند.

در این میان مشخص شده که یکی از سارقان این مجموعه دزدی‌ها در سال ۲۰۱۸ دستگیر شده است. اتهام او شرکت در دزدی‌های سازمان‌یافته میان ایالتی است که همگی آن‌ها در اوایل سال ۲۰۱۸ به فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل انجام شده بود. این مرد پس از آن دستگیر شده بود که چهره‌ی او در برخی از ویدیوهای ضبط شده از دوربین‌های مداربسته و حتی ویدیوهای گرفته شده از مردم به تشخیص داده شده بود.

تصاویری دوربین‌ها این مرد را به همراه سه نفر از همدستانش تشخیص داده بودند که در نهایت باعث دستگیری همگی آن‌ها شده بود. محکومیت این فرد البته فقط به دو سال محدود نمی‌شود و او به خاطر ارتکاب جرائم دیگر نیز محکومیت دریافت کرده و باید به مدت سه سال در زندان باقی بماند.

گفتنی است که شرکت اپل از سیستم‌های امنیتی ویژه‌ای استفاده می‌کند که در صورتی مشخص شود که دستگاه دزدی است، عملکرد آن با اختلال مواجه می‌شود و به حالت Lost Mode می‌رود. این موضوع باعث می‌شود تا هیچ فردی نتواند از آن دستگاه‌ها به صورت عادی استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420