لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت آینده از قابلیت Lossless Audio در هوم پاد پشتیبانی خواهد کرد

آپدیت آینده از قابلیت Lossless Audio در هوم پاد پشتیبانی خواهد کرد

اپل اعلام کرده با ارائه آپدیت نرم افزاری در آینده از قابلیت Lossless Audio اپل موزیک در هوم پاد و هوم پاد مینی پشتیبانی خواهد کرد.

بنابر اسناد جدید منتشر شده در صفحه پشتیبانی اپل، قابلیت Lossless Audio در اپل موزیک توسط هوم پاد و هوم پاد مینی در به روز رسانی آینده پشتیبانی خواهد شد. اپل در سندی دیگر در مورد اپل تی وی جدید حرف به میان آورده است.

این ویژگی اپل موزیک در هنگام عرضه هوم پاد و هوم پاد مینی ارائه نشد ولی در عوض از ویژگی Dolby Atmos پشتیبانی کرد.

ویژگی Dolby Atmos به عنوان Spatial Audio شناخته می‌شود که تجربه صدای سه بعدی همه جانبه را با حالت شبیه سازی از موسیقی در اطراف مخاطب ایجاد می‌کند، در حالی که Lossless موسیقی با کیفیت بالا را به مخاطب ارائه می‌کند.

اپل قصد دارد در ماه ژوئن به مشترکین اپل موزیک این قابلیت استاندارد را با صدای 48 کیلوهرتز و Hi-Res Lossless را با صدای بین 48 تا 192 کیلوهرتز ارائه خواهد کرد. همچنین Hi-Res Lossless به تجهیزاتی مثل مبدل دیجیتال به آنالوگ USB نیاز دارد.

علیرغم پشتیبانی آپدیت نرم افزار در آینده از Lossless توسط هوم پاد و هوم پاد مینی، این قابلیت همچنین توسط ایرپاد و ایرپاد پرو پشتیبانی نخواهد شد. ایرپاد مکس به صورت بی‌سیم این ویژگی را ارائه نمی‌دهد ولی اپل گفته در صورت استفاده از کابل پشتیبانی آن را ارائه خواهد کرد.

طراحی کابل صوتی لایتنینگ برای ایرپاد مکس به گونه‌ای است که برای شنیدن صدای فیلم و موسیقی امکان اتصال به منابع آنالوگ را می‌دهد، اما با این وجود پخش صدا کاملاLossless نیست.

دو قابلیت صدایی ذکر شده در ماه ژوئن قابل دسترسی خواهد بود و Lossless را برای بیش از 20 میلیون آهنگ در اپل موزیک و برای Dolby Atmos تا هزاران آهنگ را پشتیبانی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420