لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو جدید اوایل تابستان عرضه خواهد شد؟

مک بوک پرو جدید اوایل تابستان عرضه خواهد شد؟

بنابر گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد مدل‌های مک بوک پرو جدید 14 و 16 اینچی را با تراشه M1 اپل سیلیکون 10 هسته‌ای و همراه با بهبودهای پردازشی اوایل تابستان عرضه کند.

گفته شده تراشه‌ای که در مک بوک پرو جدید به کار رفته شامل یک پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای با هشت هسته دارای پردازش قوی و دو هسته با پردازش ضعیف همراه با یک پردازنده گرافیکی 16 یا 32 هسته‌ای است.

گورمن همچنین گفت که نسل جدید تراشه‌های اپل سیلیکون از حافظه 64 گیگابایت در مقایسه با حافظه فعلی 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و با مک بوک پرو 16 اینچی مبتنی بر اینتل دارای رم با حداکثر 64 گیگابایت سازگار است. همچنین در این گزارش اشاره شده برای ایجاد ارتباطات گسترده، تراشه جدید از پورت تاندربولت اضافی پشتیبانی می‌کند.

گورمن در گزارش قبلی خود اشاره کرده بود که بدنه مدل‌های مک بوک پرو جدید باز طراحی شده و دارای پورت‌های بیشتری از جمله پورت HDMI، اسلات کارت SD و کابل شارژ مغناطیسی مگ سیف خواهد بود.

بنابر همین گزارش اپل در حال کار کردن بر یک مک بوک ایر اصلاح شده است که اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. همچنین علاوه بر مک پرو جدید، یک مک مینی رده بالا با چهار پورت تاندربولت و یک جایگزین برای آیمک 27 اینچی مبتنی بر اینتل ارائه خواهد شد.

تراشه مک بوک ایر اصلاح شده با نام رمز Staten که دارای همان تعداد هسته رایانشی M1 است، اما با قدرت پردازش سریع‌تر و افزایش تعداد هسته‌های گرافیکی از هفت یا هشت هسته به 9 یا 10 هسته خواهد بود.

جان پروزر تحلیلگر محصولات اپل می‌گوید این مک بوک ایر جدید مثل آیمک 24 اینچی احتمالا در رنگ‌های متنوع ارائه خواهد شد. در کنار پردازنده قوی‌تر و سریع‌تر، مک پرو جدید احتمالا طراحی کوچکتری خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420