لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

NBA 2K21 تا آخر این هفته رایگان است

NBA 2K21 تا آخر این هفته رایگان است

شرکت اپیک گیمز از پنجشنبه هفته گذشته بازی محبوب و سرشناس NBA 2K21 را به صورت رایگان برای کاربران کامپیوترهای ویندوزی آماده عرضه کرده است.

این بازی از پنجشنبه هفته گذشته رایگان شده و تا پنجشنبه این هفته یعنی ششم خرداد به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. کاربرانی که تمایل به دسترسی به صورت رایگان به این بازی دارند کافی است اکانت اپیک گیمز خود را در وب سایت اصلی این شرکت باز کرده و پس از انجام مراحل ورود بازی را روی اکانت خود فعال کنند.

کاربرانی که این بازی را در اکانت خود فعال کرده باشند به صورت دائم می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند و نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت. گفتنی است که استفاده از این پیشنهاد ویژه تنها تا پنجشنبه ادامه دارد و پس از آن کاربران باید هزینه تعیین شده برای بازی را پرداخت کنند تا امکان دسترسی به بازی را داشته باشند.

گفتنی است که بازی NBA 2K21 یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها آماده عرضه شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل زیادی به دانلود و نصب آن داشته باشند.NBA 2K21 در سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده و به عنوان نسخه جدید بازی بسکتبال برای کامپیوترهای شخصی تا به امروز توانسته لقب یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی و ویدیویی را از آن خود کند.

در صورتی که به اجرای این بازی تمایل دارید، می‌توانید با دانلود و نصب آن از طریق اکانت اپیک گیمز و نرم افزار ویژه آن برای سیستم عامل ویندوز به این بازی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

عرضه این بازی به صورت رایگان از طریق اپیک گیمز امکان اجرای آن به صورت آنلاین را نیز برای کاربران فراهم می‌اورد تا کاربران بدون اعمال هیچ محدودیتی بتوانند با افراد مختلف بازی کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373