لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی فعلا از Lossless پشتیبانی نمی‌کنند

اپل تی وی فعلا از Lossless پشتیبانی نمی‌کنند

اپل روز گذشته سندی جدید را در مورد استفاده از هوم پاد و اپل تی وی منتشر کرده و طی آن اطلاعاتی در مورد پشتیبانی و پخش محتوای Hi-Res و Lossless ارائه داده است.

در این سند اپل به نسل جدید ست‌تاپ‌باکس دیجیتالی خود با عنوان اپل تی وی 4K اشاره کرده و در آن اعلام کرده که پشتیبانی از Hi-Res و Lossless فعلا در این محصول عرضه نمی‌شود. در حقیقت کاربرانی که این ست‌تاپ‌باکس دیجیتالی را خریداری کنند در زمان دریافت اولیه پشتیبانی از کیفیت بالاتر برای پخش موسیقی‌ها را نخواهند داشت. اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک با انتشار آپدیت‌ها این امکان را به کاربران ارائه خواهد داد.

در سند دوم شرکت اپل در مورد هوم پاد و هوم پاد مینی و ایرپاد مکس نیز توضیحاتی را ارائه داده است. این شرکت اعلام کرده ایرپاد مکس به طور کامل از Lossless پشتیبانی نمی‌کند و حتی با اتصال سیمی نیز نمی‌توان این امکان را فراهم ساخت، این موضوع تا پیش از این نیز توسط برخی از تحلیلگران مشخص شده بود.

البته هوم پاد و هوم پاد مینی در آینده با دریافت به روزرسانی‌های ویژه می‌توانند از این قابلیت پشتیبانی کنند. البته شرکت اپل در مورد زمان عرضه این امکان جدید هیچ اطلاعاتی ارائه نداده است و معلوم نیست که این قابلیت چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

البته اپل در مورد تاریخ عرضه Spatial Audio اعلام کرده که از ماه ژوئن سال جاری میلادی این امکان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل به تازگی قابلیت‌های صوتی جدید خود را معرفی کرده است و حالا تصمیم دارد تا عرضه آن‌ها در محصولات خود را آغاز کند و به زودی کاربران از طریق آپدیت‌های نرم افزاری می‌توانند این نسخه‌های جدید را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373