لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد تاچ آیدی با برخی از مک بوک‌ها سازگار است

مجیک کیبورد تاچ آیدی با برخی از مک بوک‌ها سازگار است

اپل چند روز پیش صفحه پشتیبانی محصولات خود را برای مجیک کیبورد مجهز به تاچ آیدی و سازگاری آن با مک بوک‌های دارای این سیستم احراز هویتی به روز رسانی کرد و طی آن اعلام کرد که این محصول با برخی از مک بوک‌ها سازگار است.

این صفحه پشتیبانی شامل اطلاعات قابل ملاحظه‌ای درباره مجیک کیبورد تاچ آیدی و سازگاری آن با سنسور تاچ آیدی داخلی مدل‌های مک بوک پرو و ایر، قابلیت باز شدن قفل آیفون از طریق اپل واچ همراه با پوشیدن ماسک و موارد دیگر است.

مجیک کیبورد مجهز به فناوری جدید با برخی مک بوک‌ها سازگار است، ضمن اینکه این کیبورد جدید با مک بوک‌هایی که قبلا به سیستم احراز هویتی تاچ آیدی مجهز بوده‌اند قابل استفاده است.

بر همین اساس کاربران می‌توانند مجیک کیبوردهای جدید را به صورت مستقل خریداری کنند زیرا با تمام مک‌های M1 سازگار بوده، ضمن اینکه اپل اخیرا این دستگاه را همراه با آیمک جدید ارائه کرده است.

اپل در گذشته اکسسوری‌های انحصاری آیمک را به طور جداگانه و برای خرید در دسترس کاربران قرار می‌داد؛ اما وقتی آیمک پرو را در دسامبر سال 2017 عرضه کرد، نسخه خاکستری فضایی مجیک کیبورد، مجیک موس و مجیک ترکپد را همراه با آن به کاربران ارائه کرد. اپل همچنین در مارس 2018 فرایند فروش این اکسسوری‌ها را به طور جداگانه آغاز کرد.

اپل از سال 2016 عرضه تاچ آیدی را در مک بوک پرو آغاز کرد. البته اپل امکان احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت را تنها به کاربران مک بوک پرو همراه با تاچ بار ارائه داد و کاربران دستگاههای فاقد این نوار لمسی امکان استفاده از این سیستم امنیتی را ندارند.

همچنین اپل در سال 2018 در کنار باز طراحی مک بوک ایر سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت اختصاصی خود را به آن اضافه کرد. حال در سال 2021 میلادی اپل با عرضه مجیک کیبورد تاچ بار، این سیستم امنیتی را به آیمکها نیز اضافه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373