لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استقبال خوب از پیش خرید آنلاین ساعت اپل

استقبال خوب از پیش خرید آنلاین ساعت اپل

اپل از روز گذشته دریافت سفارشات آنلاین ساعت اپل را در آمریکا و کشورهایی همچون انگلستان، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه ،آلمان، هنگ کنگ و ژاپن را آغاز کرد. مشتریان می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین اپل و یا نرم افزار فروشگاه اپل استور اقدام به سفارش ساعت مورد نظر خود کنند.

دیروز و با توجه به محدودیت تعداد موجودی، محصولاتی که زمان سفارش آنها 24 آوریل همزمان با عرضه آنها درخرده فروشی‌ها بود در کمتر از 6 ساعت فروخته شدو باعث شد که تاریخ جدید تحویل این محصولات بین 4 تا 6 هفته و در برخی موارد نیز بیشتر تغییر بیابد.

همچنین ضمانت‌نامه این محصول نیز که با نام AppleCare+ برای تهیه وجود دارند به این ترتیب هستند: 69 دلار برای نسخه Apple Watch Sport، 79 دلار برای نسخه استیل ضد زنگ و 1000 دلار برای نسخه Edition. همچنین اپل بصورت جداگانه بندهای مختلفی را نیز برای سفارش قرار داده است که زمان تجویل آنها ماه می تعیین شده است.

تیم کوک نیز که دیروز از فروشگاه اپل واقع در پالو آلتو بازدید کرده و از نزدیک با مشتریان گفتگو می‌کرد عنوان کرد که اشتیاق و واکنش‌های مردم در خصوص ساعت اپل خارق العاده بوده است و بر اساس گزارشاتی نیز که دریافت کرده‌ایم وضعیت سفارشات بسیار خوب پیش می‌رود.

ساعت اپل در سه سطح پایه با قیمت 350 دلار، اسپرت با قیمت 549 دلار و 10 هزار دلار برای نسخه طلا به فروش خواهد رسید. همچنین اپل تدکر داده است که در هفته نخست عرضه این محصول تنها در صورت ثبت رزرو بصورت آنلاین امکان خرید این محصول وجود دارد.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373