لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرانجام دادگاه اپیک گیمز علیه اپل چه شد؟

سرانجام دادگاه اپیک گیمز علیه اپل چه شد؟

قاضی دادگاه اپیک گیمز علیه اپل، با تیم کوک وارد یک بازجویی جدی شد و طی آن سوالات زیادی را از مدیرعامل شرکت اپل پرسید.

روز گذشته تیم کوک برای شهادت دادن در دادگاه اپیک گیمز شرکت کرد، ولی به نظر می‌رسد برخی از سوالات قاضی «ایوان گونزالس راجرز» به مذاق اپل خوش نیامده است.

قاضی بعد از اینکه چند دقیقه‌ای صرف بازجویی تیم کوک درباره سیاست‌های اپ استور و برخی اظهارات او کرد، از مدیر عامل اجرایی شرکت اپل پرسید که چرا اپل به کاربران اجازه انتخاب محتوای ارزان‌تر را نمی‌دهد، در حالی که خود این شرکت اعلام کرده که «اختیار را به کاربران داده است»؟

تیم کوک تصریح کرد که منظور اپل از کنترل، مدیریت اطلاعات است و کاربران می‌توانند بین گوشی‌های اندروید و آیفون یکی را انتخاب کنند.

قاضی راجرز از این پاسخ کوک راضی نشد و پرسید که چرا اپل به کاربرانش اجازه می‌دهد V-Bucks که یک ارز اختصاصی برای بازی فورتنایت هست را از طریق خرید درون برنامه‌ای یا اتصال به وب‌سایت اپیک خریداری کنند؟

تیم کوک نیز در پاسخ، ادعا کرد که اگر اپل به توسعه‌دهندگان اجازه دهد چنین ارتباطی با کاربران برقرار کنند، به این معنی است که اپل از درآمد خود صرف نظر کرده است، در حالی که اپل تاکنون ۱۵۰ هزار API را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده تا رابط کاربری برنامه اپلیکیشن‌ها برای خلق و نگهداری تجربه کاربران در سطحی مشخص قرار بگیرد.

قاضی همچنین گفت که اپل می‌تواند از راه‌های دیگری کسب درآمد کند و به این موضوع اشاره کرد که بازی‌ها بیشترین خرید درون برنامه را در اپ استور دارند.

کوک اشاره کرد که ارائه بازی‌ها در اپ استور حتی اگر رایگان هم نباشند، همچنان موجب افزایش بازدید از این پلتفرم می‌شوند.

قاضی راجرز معتقد است اپل در هر صورت سود خود را به دست می‌آورد و این موضوع نیازی به محدود کردن شرکت‌های توسعه‌دهنده نیست.

کوک در ادامه ضمن داشتن نگاهی متفاوت اعلام کرد که تجارتی که اپل در اپ استور ایجاد کرده با جلب بیشتر مخاطبان همراه بوده است. در حالی که بسیاری از اپلیکیشن‌ها رایگان ارائه می‌شوند و بسیاری دیگر از آن‌ها کاربران را به پلتفرم‌های اپل سوق می‌دهند.

قاضی همچنین به مدیر عامل اپل گفت که در یک نظرسنجی‌ها مشخص شده که 39 درصد از توسعه‌دهندگان از اپ استور راضی نیستند و تیم کوک گفت که از این موضوع مطلع نیست.

لازم به ذکر است که اپیک و اپل قرار است روز دوشنبه 24 مه اظهارات نهایی خود را ارائه دهند که به منزله خاتمه این دادگاه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420