لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرتگ می‌تواند به عنوان برچسب NFC برای میانبرها استفاده شود

ایرتگ می‌تواند به عنوان برچسب NFC برای میانبرها استفاده شود

بررسی‌های اخیر نشان داده که کویل NFC داخلی ایرتگ می‌تواند توسط اپلیکیشن میانبر اپل برای راه‌اندازی خودکار استفاده ‌شود.

این قابلیت توسط وب‌سایت iCulture مشاهده شده که به کاربران این امکان را می‌دهد که به سادگی با ضربه زدن بر بالای آیفون در قسمت سفید رنگ پلاستیکی ایرتگ، برخی از میانبرهای خاص را راه اندازی کنند.

میانبرها کاملا توسط کاربر قابل تنظیم بوده و برای انجام بسیار از موارد کاربردی هستند و می‌توان از ایرتگ برای کنترل برخی از محصولات هوشمند‌سازی خانه مبتنی بر هوم کیت نیز استفاده کرد.

اپل کویل NFC را به این منظور در ایرتگ قرار داده تا در صورت گم شدن ردیاب، کاربران شانس پیدا کردن آن‌ها را داشته باشند. اگر ایرتگ توسط صاحبش در حالت Lost Mode قرار بگیرد، فرد پیدا کننده‌ می‌تواند با اسکن کویل NFC امکان برقراری ارتباط را با صاحب دستگاه پیدا کند.

هرچند که ایرتگ قیمت بیشتری نسبت به یک تگ ساده NFC دارد، اما می‌توان آن را برای کاربردهای خاص نیز مورد استفاده قرار داد و حتی پروفایلی ویژه برای بهینه‌سازی سیستم خانه‌های هوشمند از طریق آن در نظر گرفت.

ارتباط NFC تا پیش از این توسط اپل برای سرویس پرداخت Apple Pay مورد استفاده قرار می‌گرفت. این سیستم ارتباطی در آپدیت‌های اخیر سیستم عامل آی او اس بهینه‌‌سازی شده و امکان برقراری ارتباط نزدیک را برای کاربران ایجاد کرده است.

NFC مخفف Near Field Communication فناوری ویژه برای ارتباط نزدیک است که برای ارتباط متقابل برخی از داده‌ها میان دستگاه‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اتصال به اینترنت وای فای، 3 یا 4G یا LTE نیاز ندارد و استفاده از آن بدون هزینه است. لازم به ذکر است که فناوری NFC بسیار رایج شده و در اکثر گوشی‌های هوشمند به کار رفته، همچنین استفاده از آن روش موثری برای انتقال سریع اطلاعات به گوشی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373