لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل با اندروید ۱۲ و سامسونگ به جنگ اپل می‌رود

گوگل با اندروید ۱۲ و سامسونگ به جنگ اپل می‌رود

شرکت گوگل به تازگی تلاش‌هایی برای بهبود روند استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی و بهینه‌سازی‌ ساعت‌های هوشمند کرده است تا از آن طریق بتواند با اپل رقابت قوی‌تری داشته باشد.

گوگل در جریان رویداد I/O امسال از اندروید ۱۲ به عنوان نسخه بعدی سیستم عامل خود رونمایی کرده که با تغییراتی ویژه و تأثیرگذار همراه بوده است.

گوگل اعلام کرده که از سال آینده روند شخصی‌سازی تم رابط کاربری اندروید بهینه سازی می‌شود و زبان طراحی جدیدی با عنوان Material You به این نسخه اضافه خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرده که در طراحی جدید خود تلاش کرده تا رابط کاربری سیستم عامل اندروید را با احساسات و تفکرات بصری انسان نزدیک کند و مشکلات بین طراحی رابط سیستم عامل را با تنظیمات و ترجیحات شخصی تغییر دهد.

گوگل از این پس از طراحی ویژه، اشکال خاص و رنگ‌ها برای ایجاد حس در رابط کاربری سیستم عامل خود استفاده می‌کند که در تمامی بخش‌های سیستم عامل از صفحه قفل و ویجت‌ها گرفته تا صفحه هوم و تنظیمات گسترده خواهد بود.

اندروید ۱۲ همچنین برای بهینه سازی مصرف نیز امکانات ویژه‌ای پیدا کرده است که باعث می‌شود بین ۱۵ تا ۲۲ درصد مصرف هسته‌های پردازشی بهینه‌سازی شوند و مصرف نهایی باتری کاهشی چشم‌گیر داشته باشند.

از طرف دیگر شرکت گوگل از پروژه جدید خود برای همکاری با سامسونگ و رقابت با اپل واچ سخن به میان آورده است. پروژه جدید برای ادغام WearOS و سیستم عامل تایزن باعث می‌شود که گوگل بتواند در آینده نزدیک امکاناتی بیشتر برای رقابت با اپل واچ و سیستم عامل واچ او اس داشته باشد.

سامسونگ و گوگل در تلاش هستند تا علاوه بر ایجاد یک بازار ائتلافی در حوزه تلفن‌های هوشمند، امکان بهتری را برای رفع عیب‌ سیستم عامل‌های خود و ایجاد یک سیستم عامل جدید یکپارچه ایجاد کنند و از آن طریق با شرکت اپل در بازار ساعت‌های هوشمند رقابت کنند.

گوگل اعلام کرده که نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ۱۲ از اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420