لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسته پلی استیشن ۵ در وب سایت رسمی اپل فروخته می‌شود

دسته پلی استیشن ۵ در وب سایت رسمی اپل فروخته می‌شود

شرکت اپل به تازگی اقدام به موجود کردن دسته پلی استیشن ۵ در وب سایت رسمی خود کرده است و این محصولات را در وب سایت رسمی خود به فروش می‌رساند.

اپل به تازگی از طریق آپدیت های نرم افزاری پشتیبانی از دسته دوال سنس را به آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک اضافه کرده است و حالا در وب سایت رسمی خود نیز این محصول را به عنوان یکی از لوازم جانبی سازگار با آیفون‌ها به فروش می‌رساند. شرکت اپل در بخش فروشگاه آنلاین خود اعلام کرده که دوال سنس امکان پشتیبانی از آی او اس ۱۴.۵، آیپد او اس ۱۴.۵ و مک او اس ۱۱.۳ را دارد و کاربرانی که امکان اجرای بازی‌های اپل آرکید را داشته باشند، می‌توانند با تهیه کردن این دسته تجربه‌ای متفاوت را برای اجرای بازی‌ها همراه داشته باشند.

اپل تا پیش از این نیز امکان اجرای بازی‌های سرویس اپل آرکید از طریق دسته پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را فراهم کرده بود. در این میان، اپل در جریان کنفرانس Spring Loaded اعلام کرد که پشتیبانی از دسته‌ی کنسول‌های نسل نهمی نیز به مجموعه دستگاه‌های این شرکت اضافه شده است.

بر این اساس کاربرانی که دوال سنس یا دسته ایکس باکس سری ایکس و اس را به همراه یکی از دستگاه‌های اپل مبتنی بر نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌ها داشته باشند، می‌توانند تجربه‌ای کاملا متفاوت از اجرای بازی‌ها را داشته باشند.

گفتنی است که سونی به عنوان تولید کننده پلی استیشن به تازگی رنگ‌های جدید دوال سنس را نیز معرفی کرده است و قرار است به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار جهانی کند. کاربرانی که تمایل به اجرای بازی‌های مختلف از طریق اپل آرکید دارند، می‌توانند با خرید اشتراک این سرویس و دسترسی به دسته پلی استیشن ۵ لذت بیشتری از اجرای بازی‌ها ببرند. دوال سنس همچنین امکان اجرای بازی‌های آنلاین و استریم‌های جدید بازی که به تازگی از طریق مرورگر به کاربران آیفون و ایپد ارائه شده را فراهم می‌سازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420