لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل توضیح می‌دهد: چرا باید مک بخرید؟

اپل توضیح می‌دهد: چرا باید مک بخرید؟

شرکت اپل به تازگی یک صفحه‌ی جدید را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده و در آن توضیحاتی را در مورد اینکه چرا باید مک خرید داده است. این صفحه با عنوان «چرا مک؟» (Why Mac) منتشر شده است.

اپل در این صفحه توضیح داده که مک اکوسیستمی است که یادگرفتن آن بسیار آسان است و در عین حال قدرتمند بوده و حاوی مجموعه‌ای عظیم از اپلیکیشن‌ها و آپدیت‌های نرم‌افزاری رایگان است.

در ادامه توضیحات این صفحه آمده که مک طراحی شده تا به سادگی بتوان با آن کار کرد و در عین حال بازی‌های مختلف را انجام داد و به تصورات همه را با حقیقت گره زد. مک کامپیوتری است که با مجموعه از اپلیکیشن‌های مناسب برای کاربردی ساده به صورت یک پکیج کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری باعث می‌شود تا همه چیز به شکلی آسان و سریع اجرا شوند و اگر کاربران آیفون داشته باشند، یک رابط یکپارچه برای انجام همه‌ی کارها در اختیار کاربران خواهد بود.

شرکت اپل همچنین در این صفحه توضیحاتی در مورد نحوه راه‌اندازی اولیه کامپیوترهای مک و سادگی آن‌ها در استفاده را ارائه داده است.

اپل در تلاش است تا با راه‌اندازی این صفحه‌ی ویژه در وب‌سایت رسمی خود ویژگی‌ها و مشخصه‌های کامپیوترهای مک را برای بار دیگر به کاربران یادآور شود. اپل به تازگی پروژه‌ی اپل سیلیکون را به راه انداخته و همین موضوع باعث شده تا برخی از کاربران در مورد عملکرد بهینه و کاربری مناسب این کامپیوترها شک کنند. همین موضوع باعث شده تا اپل برای از بین بردن این شک در تلاش باشد تا با راه اندازی کمپین ویژه تبلیغاتی به نظرات منفی در مورد کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های M1 و معماری ARM پاسخی منطقی دهد.

تعبیه تراشه M1 در کامپیوترهای مک باعث شده تا کاربران هیچ تفاوتی را در روند کاربری و اجرای اپلیکیشن‌ها احساس نکنند، با این حال روند مصرف انرژی و اجرای نرم افزارها بهینه شده و بومی در آینده نزدیک به شکلی کلی بهینه‌سازی خواهند شد و امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420