لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

M1X احتمالاً تراشه بهینه یافته اپل برای مک بوک پرو ۲۰۲۱ است

M1X احتمالاً تراشه بهینه یافته اپل برای مک بوک پرو ۲۰۲۱ است

برخی شنیده‌های اخیر حاکی از آن است که اپل برای تولید مک بوک پرو ۲۰۲۱ از تراشه بهینه یافته M1X استفاده خواهد کرد.

گزارش اخیر وب‌سایت ‌9to5mac حاکی از آن است که M1X به‌عنوان نسخه‌ای بهینه‌سازی شده برای کامپیوترهای مک عرضه شده در سال ۲۰۲۱ میلادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این وب‌سایت اعلام کرده که به اطلاعاتی ویژه در مورد تلاش اپل برای تولید کامپیوترهای مک در سال ۲۰۲۱ دست یافته است که نشان می‌دهد تراشه پردازشی به کار رفته در مک ۲۰۲۱ با نام M1X شناخته خواهد شد.

این وب‌سایت هر چند که هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات پردازش و قدرت این تراشه ارائه نداده، اما ادعا کرده که M1X نسخه‌ای بهینه‌سازی شده از تراشه M1 است که در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون آماده عرضه شده بود.

در بخشی از گزارش این وب‌سایت آمده که M1X نسخه بهینه سازی شده از M1 است که دارای پردازنده مرکزی و گرافیکی بهینه‌سازی شده به همراه پشتیبانی از تعداد هسته‌های بالاتر است. این وب‌سایت در گزارش خود ادعا کرده که شرکت اپل در تولید و طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۱ طراحی بدنه را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که کاربران می‌توانند به پورت‌های کاربردی بیشتری دسترسی داشته باشند. امکان اتصال کابل HDMI در کنار شارژر مگ‌سیف به همراه سه پورت تاندربولت ۳ در سایز USB-C در این طراحی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تا پیش از این ادعاهای منتشر شده توسط 9to5mac توسط برخی از تحلیلگران و از جمله آن‌ها جان پروزر نیز تائید شده بود. پروزر ادعا کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا در سال جاری میلادی اقدام به رونمایی از نسخه‌ای بهینه‌سازی شده از تراشه‌های پردازشی خود کند و تمایلی برای رونمایی از تراشه‌ای با عنوان M2 را ندارد. پروزر همچنین ادعا کرده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی برخی از پورت‌‌‌های کاربردی که از سال ۲۰۱۶ از مک بوک پرو‌ها حذف شده بودند را باز خواهد گرداند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420