لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مرکز توسعه دهندگان در محوطه اپل پارک تاسیس می‌شود

مرکز توسعه دهندگان در محوطه اپل پارک تاسیس می‌شود

فیل شیلر یکی از مدیران با سابقه شرکت اپل در جریان شهادت در دادگاه اپیک گیمز علیه اپل گفت که مرکز توسعه‌دهندگان در محوطه اپل پارک در حال ساخت است.

فیل شیلر جزئیات بیشتری درباره پروژه تاسیس مرکز توسعه دهندگان در اپل پارک ارائه نکرده، ضمن اینکه اپل هم قبلا به این موضوع اشاره نکرده و به همین دلیل اطلاعات زیادی در دست نیست.

اپل در گذشته Labs Developer Compatibility را برای توسعه دهندگان Mac OS X ساخته بود، همچنین ممکن استDeveloper Center عملکرد مشابهی ارائه دهد.

لابراتور توسعه سازگاری اپلیکیشن‌ها امکان دستیابی به تسهیلات اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا یا توکیوی ژاپن را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهند تا با استفاده از این امکانات، نرم افزار یا محصولات سخت افزاری شرکت را برای سازگاری قابل اطمینان با طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل آزمایش کنند.

لابراتور توسعه سازگاری اپلیکیشن‌ها که تا پیش از این روند کاری آن متوقف شده بود با دریافت هزینه 99 دلار اجازه فعالیت تا 10 توسعه دهنده به همراه 500 دستگاه مجزا را ارائه می‌داد.

Developer Center اپل احتمالا به توسعه دهندگان اجازه بازدید از اپل پارک را برای آزمایش اپلیکیشن‌ها و کار با مهندسان اپل برای رفع باگ‌ها و اجرای قابلیت‌های جدید خواهد داد.

اپل پارک دومین عمارت قابل توجه در کوپرتینوی کالیفرنیا است که به دلیل طراحی منحصر به فرد اغلب به عنوان سفینه فضایی از آن یاد می‌شود و از سال 2013 تا 2017 ساخت آن طول کشید.

در کنار ساختمان اصلی که 13000 کارمند را در خود جای می‌دهد یک سالن زیرمینی برای میزبانی از رویدادها، یک مرکز تناسب اندام، یک کافه، یک مرکز بازدید کننده برای مشتریانی که از اپل استور بازدید می‌کنند، پارکینگ زیرزمینی و دو مرکز تحقیق و توسعه وجود دارد.

اپل پارک توسط استیو جابز مدیر عامل و بنیانگذار شرکت و با همکاری نورمن فاستر طراحی و تاسیس شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373