لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۷ لبه‌های تخت دارد

اپل واچ سری ۷ لبه‌های تخت دارد

شرکت اپل تصمیم دارد تا اپل واچ سری ۷ را با لبه‌های تخت مشابه با آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو طراحی و توسعه دهد.

جان پروزر اینفلوئنسر و تحلیلگر محصولات الکترونیکی مربوط به فناوری به تازگی در یک ویدیوی جدید خود ادعا کرده که اپل در تولید اپل واچ سری ۷ از همان طراحی مشابه با آیفون ۱۲ تقلید می‌کند و لبه‌های این ساعت هوشمند را تخت می‌کند. در حقیقت از نظر ساختار و شکل بدنه تنها تفاوت ایجاد شده در این سری جدید از ساعت‌های هوشمند مربوط به لبه‌های تخت آن است و اپل اقدامی برای تغییر سایز نمایشگر نمی‌کند.

تنها تغییر ظاهری به غیر از لبه‌های تخت در اپل واچ سری ۷ اضافه شدن آپشن رنگ سبز به مجموعه ساعت‌های هوشمند شرکت اپل است که ظاهری ویژه را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند. گفتنی است که اپل در سال ۲۰۲۰ رنگ آبی را به مجموعه اپل واچ سری ۶ اضافه کرده بود و احتمالا در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از رنگ سبز در هر دو مدل جدید اپل واچ و آیفون خواهد کرد.

این تحلیلگر در جریان سخنان خود ادعاهایی ویژه را در مورد مک بوک‌ها نیز مطرح کرده و گفته حتی لبه‌های تخت به بدنه‌ی مک بوک‌های پرو نیز سرایت خواهد کرد و شرکت اپل تمامی محصولات خود را با همین طراحی آماده عرضه میکن. شرکت اپل در تلاش است تا در آینده نزدیک اقدام به گسترش تدریجی این طراحی در تمامی محصولات خود کند.

پیش بینی می‌شود که اپل امسال هم همانند سال‌های گذشته در ماه سپتامبر از اپل واچ‌های جدید خود رونمایی کند و کنفرانسی ویژه را برای معرفی آن در کنار آیفون ۱۳ یا آنچه با عنوان آیفون ۱۲ اس نیز شناخته می‌شود برگزار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373