لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

SignTime | آیفون و اپل واچ از زبان ناشنوایان پشتیبانی خواهند کرد

SignTime | آیفون و اپل واچ از زبان ناشنوایان پشتیبانی خواهند کرد

شرکت اپل امروز اقدام به ارائه لیستی از قابلیت‌های احتمالی جدید در ساعت‌های هوشمند خود کرده که بر اساس آن می‌توان به این نتیجه رسید که اپل واچ به زودی امکان کنترل از طریق اشاره‌های دست را پیدا می‌کند. همچنین آیفون و اپل واچ از زبان ناشنوایان پشتیبانی خواهند کرد

در پست جدیدی که بخش Newsroom وب‌سایت رسمی شرکت اپل منتشر کرده مشخص شده که این کمپانی در حال ارائه امکاناتی جدید به کاربران است تا از آن طریق بتوانند به شکلی آسان‌تر با دستگاه‌های هوشمند ارتباط برقرار کنند.

سرویس جدید اپل با عنوان SignTime در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۲۱ آماده عرضه در اپ استور میشود و از آن طریق کاربران می‌توانند با زبان اشاره با دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنند.

ساین‌تایم یک سرویس اختصاصی برای دستگاه‌های اپل نیست، بلکه یک قابلیت نرم‌افزاری است که به کاربران دارای معلولیت‌های بینایی، شنوایی و کلامی کمک می‌کند تا به شکلی آسان‌تر با یک‌دیگر ارتباط برقرار کنند. در این نوشته آمده که اپل به ارائه حق برابر به تمامی کاربران با هر نوع توانایی باور دارد و این موضوع را در صنعت توسعه محصولات خود نیز گسترش داده است.

این بستر نرم افزاری در حال آماده سازی و توسعه است و تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی آماده عرضه در اپل واچ، آیپد و آیفون می‌شود.

کاربران همچنین بخش توسعه Accessibility را نیز با تغییراتی ویژه دریافت خواهند کرد تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان دسترسی به محصولات هوشمند مختلف شرکت اپل را داشته باشند.

این قابلیت در آینده نزدیک باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با استفاده از اشاره‌های دست امکان کنترل اپل واچ را نیز داشته باشند، اما هدف اصلی این قابلیت ارائه راهکاری مناسب برای مدیریت و بهینه‌سازی روند تشخیص زبان اشاره برای ناشنایان است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373