لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کریگ فدریگی: اپل برای محافظت کاربران مک حصارکشی نمی‌کند

کریگ فدریگی: اپل برای محافظت کاربران مک حصارکشی نمی‌کند

کریگ فدریکی مدیر بخش توسعه نرم‌افزار شرکت اپل در دادگاه قانونی این شرکت علیه اپیک گیمز شرکت کرده و طی آن اظهاراتی را در مورد محدود کردن کاربران کامپیوترهای مک و سیاست‌های اپ استور ارائه داده است.

اپیک گیمز در تلاش است تا قاضی پرونده اقدام به مجبور کردن اپل برای ارائه برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در اپ استور کند. اپیک در حقیقت تلاش می‌کند تا روند عرضه اپلیکیشن‌ها در اپ استور را شبیه به کامپیوترهای مک کند و در این میان فدریگی به عنوان مدیر بخش توسعه نرم‌افزار و سیستم عامل‌های اپل ادعا‌هایی را برای عدم ارائه اپلیکیشن‌ها به کاربران ارائه داده است.

فدریکی اعلام کرده که برخی از اپلیکیشن‌های مک ممکن از نفوذ پذیری داشته باشند، اما آی او اس حصار گسترده‌تری برای محافظت دارد، این در حالی است که اپل برای محافظت کاربران مک حصارکشی نمی‌کند.

فدریگی در مورد تعداد بدافزارهایی که در کامپیوترهای مک وجود دارد سخن به میان آورده و اعلام کرده که مک از نظر سیاست‌های امروزی اپل قابل قبول نیست و اگر آی او اس به عنوان یک سیستم عامل مستقل، عملکردی مشابه داشته باشد، میزان خطر دنیای دیجیتال بیشتر می‌شود که این موضوع مشخصا به بالا بودن تعداد کاربران iOS و آیفون‌ها مربوط است.

فدریگی با ارائه این توضیحات تلاش کرد تا نشان دهد که هیچ مسئله انسانی و احساسی امکان استثنا شدن در قوانین اپ استور را ندارد. اما این موضوع توسط کاربران و برخی از تحلیلگران با برداشت‌های دیگری مواجه شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که ادعای فدریگی به معنای آن است که کاربران کامپیوترهای مک از اهمیت کمتری برای این شرکت برخودار هستند. از طرف دیگر برخی از برداشت‌ها ادعا کرده‌اند که اپل در آینده ممکن است محدودیت‌های آی او اس را برای سیستم عامل کامپیوترهای مک نیز اعمال کند. گفتنی است که اپل از سال ۲۰۱۹ در توسعه مک او اس کاتالینا محدودیت‌ها نسبتا کم، اما قابل توجه را در این سیستم عامل اعمال کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420