لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل macOS Big Sur 11.4 برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل macOS Big Sur 11.4 برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل اخیرا نسخه به روز رسانی شده macOS Big Sur 11.4 آزمایشی را همراه با ارائه برخی قابلیت‌های قابل توجه برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند بعد از نصب پروفایل مناسب از طریق Apple Developer Center به System Preferences رفته و با استفاده از مکانیزم Software Update، نسخه بتا macOS Big Sur 11.4 را دانلود کنند.

آپدیت macOS Big Sur 11.4 پشتیبانی از ویژگی‌های جدید اپل موزیک از جمله Spatial Audio با Dolby Atmos و Lossless Audio را ارائه می‌کند.

این سه قابلیت اخیرا معرفی شده که بلافاصه اپل آن را در کامیپیوترهای مک خود نیز ارائه و در اختیار کاربران قرار داده تا از آن استفاده کنند.

Spatial Audio با ایجاد تجربه صدای فراگیر حس شنیدن موسیقی را از همه اطراف به وجود می‌آورد، در حالی که Lossless Audio آهنگ‌های با کیفیت بالا دقیقا شبیه صدای ضبط شده در استودیو را ارائه می‌کند. اپل این قابلیت را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

گفتنی است که برای دسترسی به این موارد جدید، کاربران مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای نبوده و می‌توانند با همان هزینه قبل از این امکانات استفاده کنند.

همچنین از ماه آینده همه موسیقی‌های اپل موزیک با فرمت اختصاصی اپل یعنی ALAC یا Apple Lossless Audio Codec است که امکان پخش موسیقی بدون کاهش کیفیت در حین فشرده‌‌سازی فراهم می‌کند.

طبق یادداشت‌های منتشر شده توسط اپل به‌روزرسانی در بتا سوم پشتیبانی از پردازنده اینتل را برای AMD 6000-Series Navi GPUs اضافه کرده ولی هنوز در مورد ویژگی‌های ظاهری مورد جدید گفته نشده است.

لازم به ذکر است که زمان عرضه نهایی این نسخه هنوز مشخص نشده ولی پیش بینی می‌شود به روال همیشه تا دو ماه دیگر عرضه و در اختیار کاربران عمومی قرار بگیرد. پس از انتشار نسخه عمومی بهتر است کاربران منتظر بمانند تا باگهای اولیه آن بر طرف شده و سپس نسخه نهایی را دانلود و نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420