لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد مکس از Lossless حتی با کابل هم پشتیبانی نمی‌کند

ایرپاد مکس از Lossless حتی با کابل هم پشتیبانی نمی‌کند

اپل تایید کرده که ایرپاد، ایرپاد پرو و مکس از قابلیت Lossless Audio به دلیل محدودیت‌های ارتباط بلوتوث و حتی از طریق اتصال سیمی پشتیبانی نمی‌کنند.

همچنان که ایرپاد، ایرپاد پرو و مکس از قابلیت Lossless Audio در اپل موزیک به دلیل محدودیت‌های بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، اما مشخص شده ایرپاد مکس حتی از طریق اتصال سیمی هم قادر به ارائه آن نیست.

هدفون‌های ایرپاد مکس به پورت لایتنینگ مجهز هستند، اما به دلیل محدود بودن به منابع آنالوگ، از فرمت‌های صوتی دیجیتال و از طریق اتصال سیمی پشتیبانی نمی‌کند.

اپل گفته که وقتی یک آهنگ Lossless با کیفیت 24 بیتی و 48 کیلوهرتز در اپل موزیک ارائه می‌شود، می‌تواند توسط یک کابل و دانگل لایتنینگ به 3.5 میلی متر از طریق آیفون در ایرپاد مکس پخش ‌شود. صدا به آنالوگ تبدیل شده و با کیفیت 24 بیتی 48 کیلو هرتز دوباره دیجیتالی می‌شود.

اپل تایید می‌کند که قابلیت Lossless Audio در یک آیفون، آیپد، مک یا اپل‌تی‌وی قابل شنیدن است، ولی گفته در ایرپاد ایرپاد پرو و مکس و هوم پاد کیفیت بالای صدا ارائه نمی‌شود.

برای گوش کردن به صدای Lossless در دستگاه iOS به یک هدفون کابلی سازگار با فرمت ALAC و احتمالا مبدل دیجیتال به آنالوگ نیاز هست.

عدم پشتیبانی ایرپاد مکس 549 دلاری از صدای Lossless موجب نارضایتی کاربران شده ولی موضوع حائز اهمیت این است که اکثر افراد نمی‌توانند تفاوت‌ بین فرمت‌های صدای فشرده‌سازی شده مثل MP3 را با Lossless تشخیص دهند.

گرچه هدفون‌های اپل و به ویژه ایرپاد مکس قادر به ارائه این قابلیت نیستند ولی خوشبختانه با دو ویژگی جدید Spatial Audio و Dolby Atmos سازگار هستند؛ گفتنی است که دو ویژگی اخیر به تازگی در پلتفرم اپل موزیک عرضه شده است.

Spatial Audio به هنرمندان امکان ایجاد موسیقی چند بعدی می‌دهد به طوری که صدا از همه اطراف به گوش مخاطب می‌رسد، همچنین این ویژگی در همه هدفون‌های ایرپاد و بیتس با تراشه H1 و W1 ارائه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373