لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیجی‌تایمز: نمایشگر مینی‌ال‌ای‌دی تا سال ۲۰۲۲ آماده عرضه در مک بوک نخواهد بود

دیجی‌تایمز: نمایشگر مینی‌ال‌ای‌دی تا سال ۲۰۲۲ آماده عرضه در مک بوک نخواهد بود

خبرگزاری دیجی‌تایمر به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تا سال ۲۰۲۲ میلادی قادر به تعبیه نمایشگرهای مینی‌ال‌ای‌دی در مک بوک ها نیست.

بر اساس گزارش این خبرگزاری تایوانی بسیاری از منابع تحلیلی از جمله مینگ چی کو اعلام کرده اند که پیش از بازه زمانی یاد شده تعبیه این فناوری در نمایشگر مک بوک عملی نخواهد شد. این خبرگزاری ادعا کرده که به اطلاعات منابع زنجیره تامین شرکت اپل دست یافته که بر اساس آن‌ها شرکت اپل سفارش تولید نمایشگر‌های مینی‌ال‌ای‌دی را به کارخانه‌های عضو زنجیره تامین محصولات خود داده است و این تامین‌کنندگان اعلام کرده‌اند که سفارش را تا نیمه دوم ۲۰۲۱ تحویل خواهند داد.

این موضوع به منزله‌ی آن است که شرکت اپل در صورت تمایل برای استفاده از این نمایشگرهای جدید در مک بوک‌ها نهایتا می‌تواند فرایند تولید و اسمبل نهایی را در نیمه دوم ۲۰۲۱ آغاز کرده و در نیمه اول ۲۰۲۲ این محصولات را آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

در اسفند ۱۳۹۹ نیز این موضوع توسط وب سایت ژاپنی Nikkei تایید شده و مشخص شده بود که شرکت اپل در تلاش برای تولید مک بوک‌های مبتنی بر نمایشگر Mini LED است، اما تا سال ۲۰۲۲ این محصولات را نمی‌تواند آماده عرضه به بازار کند.

اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی فرایند تغییر کاربری مک بوک‌های خود را تسریع بخشد و صرفا به بهینه‌سازی بخش‌های سخت‌افزاری در این محصولات بسنده نکند. اپل در تلاش است تا فناوری Mini LED را در تمامی محصولات خود گسترش دهد و از آن طریق بتواند استقلال بیشتری در زمینه همکاری با تامین‌کنندگان پیدا کند. وابستگی اپل به شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی در زمینه تولید نمایشگرهای دستگاه‌های هوشمند از سال ۲۰۱۷ برای این شرکت دردسرهای بسیار زیادی را ایجاد کرده است و همین موضوع باعث شده تا اپل در طول سال‌های گذشته به دنبال همکاری با تامین‌کنندگان بیشتری نظیر شرکت BOE باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420