لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: مک پرو ۲۰۲۱ دارای ۳۲ هسته پردازش قوی و ۱۲۸ هسته گرافیکی است

بلومبرگ: مک پرو ۲۰۲۱ دارای ۳۲ هسته پردازش قوی و ۱۲۸ هسته گرافیکی است

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارشی مفصل از پیش بینی‌های خود در مورد محصولات جدید شرکت اپل در دسته‌بندی مک را ارائه داده است که بر اساس آن مک پرو ۲۰۲۱ قرار است مجهز به ۳۲ هسته پردازش قوی و ۱۲۸ هسته گرافیکی شود.

مارک گورمن در توضیحات خود نوشته که مک پرو ۲۰۲۱ رده بالااز نظر ظاهری هیچ فرقی با مک پروی معرفی شده در سال ۲۰۱۹ ندارد اما پردازنده مرکزی و گرافیکی آن تغییر کرده و از سری M شده است. اپل تحت پروژه‌ای با نام Jade 4C-Die در حال بازطراحی مک پرو است و تصمیم دارد بین ۲۰ تا ۴۰ متغییر برای این محصول در نظر بگیرد. بالاترین مدل این محصول دارای ۸، ۱۶ یا ۳۲ هسته پردازش قوی است. این محصولات همچنین ۶۴ تا ۱۲۸ هسته پردازش گرافیکی دارند که امکان پردازش بهینه‌تر را برای کاربران فراهم می‌آورد.

این اطلاعات نشان می‌دهد که مک پرو ۲۰۲۱ نسبت به نسل گذشته قدرت بسیار بیشتری برای پردازش‌های موازی خواهد داشت و عملکرد‌ آن بسیار سریع‌تر خواهد بود. مک پرو ۲۰۱۹ رده بالا در بالاترین حالت ممکن دارای ۲۸ هسته پردازشی هستند که توسط شرکت اینتل طراحی و توسعه داده شده است.

با این حال شرکت اپل در تلاش است تا با توسعه و ساخت این محصولات جدید قدرت کامپیوترهای مک پرو با پردزانده‌های اپل سیلیکون را به رخ محصولات رقیب بکشاند. اپل همچنین در تلاش است تا با تولید این محصول نشان دهد که پروژه‌ی بلند‌پروازانه‌اش با عنوان اپل سیلیکون باعث بهبود روند پردازش و قدرت کامپیوترهای مک خواهد شد.

با وجود تمامی این مسائل شرکت اپل تصمیمی برای تغییر ظاهر مک پروها در سال ۲۰۲۱ ندارد و برخلاف آیمک‌ها تغییری در آن‌ّها ایجاد نخواهد کرد.

بلومبرگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه این مدل جدید از کامپیوترهای توسط اپل ارائّه نداده است اما پیش‌بینی می‌شود که اپل در جریان WWDC 2021 از این محصول رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420