لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده گرافیک مک بوک ۲۰۲۱ دارای ۱۰ هسته است

پردازنده گرافیک مک بوک ۲۰۲۱ دارای ۱۰ هسته است

شرکت اپل در تلاش برای تولید نسل جدید مک بوک است و حالا برخی از شایعات حاکی از آن است که این نوت بوک های جدید مجهز به پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای هستند. مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که پردازنده گرافیک مک بوک ایر ۲۰۲۱ در مدل‌های رده بالا دارای ۱۰ هسته است.

گورمن در گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش برای تولید مک بوک ایر و پرو با سایز ۱۳ اینچ در سال ۲۰۲۱ هست و در این سال نیز خبری از نوت‌بوک‌های ۱۶ اینچی از طرف شرکت اپل نیست.

در این گزارش آمده که شرکت اپل در حال بهبود تراشه‌های خود در پروژه اپل سیلیکون است و تراشه‌های نسل بعدی اپل که در مک بوک ایر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود دارای هسته‌های پردازشی بیشتری هستند که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پردازنده گرافیک مک بوک ایر ۲۰۲۱ دارای ۹ یا ۱۰ هسته است که امکانات بیشتری را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌کند.

تراشه سری M تعبیه شده در این تراشه‌ها نسخه بهبود یافته و نسل جدید تراشه M1 است که احتمالا امکانات بیشتری را در اختیار دارد. این تراشه تحت پروژه‌ای با عنوان Staten در حال توسعه است که تعداد هسته‌های پردازش مرکزی آن با تراشه M1 تفاوتی ندارد، اما اپل تراشه های مربوط به پردازش گرافیک و هوش مصنوعی را در آن بهینه‌سازی کرده است. پردازنده گرافیکی ۹ و ۱۰ هسته‌ای برای مک بوک‌های رده بالا در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. با این حال شرکت اپل در تلاش است تا بدون ایجاد محدودیت، قدرت پردازشی مشابه را در مک‌بوک های میان‌رده در سال جاری میلادی نیز عرضه کند.

اپل احتمالا در تلاش است تا مک بوک ایر ۲۰۲۱ را نیز با رنگ‌های متفاوت و مشابه با آیمک‌های امسال آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420