لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوایLossless با هیچ یک از ایرپادها سازگار نیست

محتوایLossless  با هیچ یک از ایرپادها سازگار نیست

اپل روز گذشته اعلام کرد که با شروع ماه ژوئن، آهنگ‌های اپل موزیک برای پخش با فرمت Lossless و Hi-Resolution Lossless قابل دسترسی خواهد شد، در حالی که قابلیت Lossless Audio توسط ایرپاد، ایرپاد مکس و ایرپاد پرو پشتیبانی نمی‌شود.

قابلیت Lossless Audio اپل به عنوان فایل‌های کدک Apple Lossless Audio کدگذاری شده که با کیفیت lossless ازپخش 16 بیتی 44.1 کیلوهرتز تا پخش 24 بیتی 48 کیلوهرتز و Hi-Res Lossless با پخش 24 بیتی 192 کیلو هرتز پشتیبانی می‌کند.

اپل تایید کرده‌ که ایرپاد، ایرپاد پرو پرو مکس مجهز به کدک بلوتوث AAC بوده که وقتی به یک آیفون متصل باشد قادر بهپخش فایل‌های lossless در اپل موزیک نیستند.

اپل در پست خبری در وب‌سایت رسمی خود به سازگاری ایرپاد با عملکرد جدید اشاره نکرده، ولی تایید کرده که قابلیت Lossless Audio از طریق آیفون، آیپد، مک یا اپل تی وی قابل استفاده است.

Lossless صدا را کمتر فشرده کرده و نسخه دقیق‌تری از فرایند ضبط در استودیو را ارائه داده و نزدیک به صدای هنرمند است، زیرا دامنه دینامیک وسیع‌تری برای ارائه جزئیات و واقع گرایی در موسیقی ایجاد می‌کند.

گرچه ایرپاد، ایرپاد مکس و ایرپاد پرو باlossless Audio سازگار نخواهند بود اما از Spatial Audio با Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند، همچنین به طور پیش فرض اپل موزیک آهنگ‌هایDolby Atmos را روی هدفون‌های ایرپاد و بیتس دارای تراشه H1 یا W1 پخش می‌کند.

لازم به ذکر است دو قابلیت Lossless Audio و Spatial Audio بدون هزینه و رایگان به اپل موزیک اضافه می‌شود، ضمن اینکه این قابلیت‌ها با قیمت استاندارد 9.99 دلار برای کاربران، 4.99 دلار برای دانشجویان و 14.99 دلار برای خانواده و به صورت ماهیانه برای کاربران فعلی و جدید قابل دسترسی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420