لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اینستاگرام برای آیپد بهینه می‌شود؟

آیا اینستاگرام برای آیپد بهینه می‌شود؟

اینستاگرام مدت‌ها است امکان ارسال پست از طریق آیپد را به کاربران عرضه نکرده است و حالا برخی شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که شبکه اجتماعی اینستاگرام به زودی با ارائه یک به روز رسانی این امکان را در اختیار کاربران آیپد قرار می‌دهد. حال سوال این است که آیا واقعا اینستاگرام برای آیپد بهینه می‌شود؟

کاربران اینستاگرام می‌توانند از طریق کامپیوتر شخصی یا نسخه وب در آیپد به این پلتفرم دسترسی داشته باشند، ولی هیچ گزینه‌ای برای آپلود عکس‌ها، ویدیوها یا حتی استوری‌ها وجود ندارد.

پیش بینی می‌شود این تغییر به زودی ایجاد خواهد شد زیرا توسعه‌دهندگان رسمی در حال آپدیت نسخه‌ی وب اینستاگرام هستند. همان طور که یکی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث به نام Alessandro Paluzzi توسعه دهنده و تحلیل‌گر اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند فاش شده، با این به‌روزرسانی ارسال پست از نسخه وب اینستاگرام در آیپد انجام خواهد شد. این قابلیت قبلا در نسخه وب اینستاگرام در موبایل در کنار اپلیکیشن رسمی قابل دسترسی بود.

Paluzzi با استفاده از روش‌های نامشخصی گزینه جدیدی در پروفایل خود فعال کرده و عکس‌هایی در توییتر به اشتراک گذاشته که نحوه ایجاد و ارسال پست در نسخه‌ی وب اینستاگرام را نشان می‌داد.

رابط کاربری با یک پیش‌نمایش محتوا نزدیک به گزینه‌های انتشار، اصلاح شده و کاربران می‌توانند گزینه‌هایی برای برش تصویر، استفاده از فیلترها همانند اپلیکیشن اصلی و تنظیم توضیح و توصیف‌ها پیدا کنند.

در حالی که توسعه‌دهندگان رسمی به زمان انتشار و در دسترس قرار گرفتن این قابلیت در آینده اشاره نکرده‌اند، اما می‌توان گفت که این موضوع خبر خوبی برای کاربران آیپد است.

در حالی که کاربران می‌توانند اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیپد خود نصب کنند، ولی به عنوان یک اپلیکیشن آیفون و بدون استفاده از حالت فول اسکرین اجرا می‌شود.

گرچه مدیر عامل اینستاگرام سال گذشته گفت که نسخه آیپد این اپلیکیشن مشمول برنامه‌های شرکت نبوده، اما تاکیید کرده بود که امکان ایجاد پست از طریق نسخه وب در دستگاه‌های دسکتاپ موجب می‌شود تا شرایط تاحدودی برای کاربران بهتر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420