لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیتس استودیو بادز جدیدترین محصول اپل از برند Beats

بیتس استودیو بادز جدیدترین محصول اپل از برند Beats

شایعات منتشر شده پس از اقدام اپل برای رونمایی از قابلیت‌های ویژه عرضه شده در اپل موزیک سخن از معرفی یک محصول جدید با عنوان بیتس استودیو بادز (Beats Studio Buds) به میان آورده است که در صورت صحت داشتن نشان دهنده وجود یک هندزفری تمام بی‌سیم جدید از برند Beats است.

در بررسی‌های انجام شده از iOS و tvOS ۱۴.۶ مشخص شده که شرکت اپل در حال ساخت محصولی با عنوان «بیتس استودیو بادز» است و این محصول را به زودی آماده عرضه به بازار می‌کند. کدهای داخلی این دو سیستم عامل نشان داده که اپل به از همین نسخه‌های جدید روند پشتیبانی از این محصول جدید را آغاز کرده و به زودی آنها را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

علاوه بر این Steve Moser ویدیویی را در توییتر منتشر کرده و آن را به هندزفری بیتس جدید نسبت داده است.

این تصاویر نشان میدهد که بیتس استودیو دارای کیس شارژی مشابه با ایرپاد پرو هستند و گوشی های آن نیز در ظاهری کاملا اسپرت طراحی شده اند.

تا پیش از این شرکت اپل فقط یک هندزفری تمام بی‌سیم را از برند بیتس تولید کرده بود که مربوط به پاوربیتس پرو بود. این محصول یک هندزفری بی‌سیم با طراحی ویژه بود که برای بسیاری از کاربران طرفدار گوش کردن موسیقی در زمان انجام حرکات ورزشی مناسب بود.

این هندزفری دارای رنگ مشکی است که احتمالا آپشن‌هایی نظیر رنگ آبی و قرمز نیز برای آن تولید می‌شود. با وجود این مسئله البته هنوز شرکت اپل از طریق مناسب رسمی خود اطلاعاتی دقیق در مورد عرضه این محصولات ارائه نداده و معلوم نیست که شرکت اپل چه زمانی را برای معرفی این محصولات در نظر گرفته است. گفتنی است که شرکت اپل احتمالا طی بازه‌ای کمتر از دوماه آینده اقدام به رونمایی از این محصول و عرضه آن در بازار جهانی می‌کند، چرا که این شرکت از همین حالا پشتیبانی از آن را در آی او اس ۱۴.۶ ارائه داده است و احتمالا همزمان با عرضه نسخه نهایی این نسخه از سیستم عامل iOS هندزفری‌های بیتس را نیز آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373