لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فناوری Dolby Atmos در اپل موزیک با تمامی مدل‌های ایرپاد سازگار است

فناوری Dolby Atmos در اپل موزیک با تمامی مدل‌های ایرپاد سازگار است

شرکت اپل امروز از قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos در اپل موزیک رونمایی کرده و حالا مشخص شده که این فناوری با تمامی مدل‌های ایرپاد سازگار است.

Dolby Atmos در اپل موزیک برای مدل‌های ایرپاد شامل ایرپاد نسل اول و دوم به همراه ایرپاد پرو و مکس سازگار است و کاربران می‌توانند این هندزفری‌ها را برای گوش کردن به محتوای مبتنی بر فناوری Dolby Atmos استفاده کنند. البته اپل اعلام کرده که فناوری صدای فضایی یا همان Spatial Audio تنها برای ایرپاد پرو و مکس سازگار است و نسل اول و دوم نسخه‌های معمولی این محصولات قابلیت پشتیبانی از این فناوری را نارند.

اپل در بخشی از گزارش رونمایی خود از قابلیت‌های جدید اپل موزیک چنین آورده است:

مشترکین اپل موزیک از این پس می‌توانند به صورت خودار موسیقی‌ها را روی آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی با فناوری Dolby Atmos و با استفاده از هر نوع هدفونی دریافت کنند. زمانی که شما به هدفون‌های رسمی شرکت اپل شامل ایرپاد یا بیتس دسترسی داشته باشید، دالبی اتموس به صورت خودکار برای آهنگ‌ها فعال خواهد بود. برای دیگر هدفون‌ها کاربران باید به بخش Settings > Music > Audio رفته و اقدام به روشن کردن همیشگی این فناوری کنند. شما می‌توانید موسیقی‌ها را با استفاده از این فناوری و از طریق اسپیکر‌های پشتیبانی شده در ایفون، آیپد و مک بوک پرو در کنار هوم‌پاد نیز گوش کنید. همچنین این قابلیت در اپل تی وی 4K نیز قابل استفاده است.

اپل اعلام کرده که هزاران آهنگ را مجهز به فناوری دالبی اتموس میکند تا کاربران امکان دسترسی به محتوای با کیفیت‌تری را داشته باشند. گفتنی است که با وجود پشتیبانی از دالبی اتموس در تمامی هندزفری‌های ایرپاد، قابلیت‌های مهمی‌ نظیر پشتیبانی از موسیقی‌های Lossless برای کاربران هیچ یک از ایرپاد‌ها ارائه نشده و برای دسترسی به این محتوا کاربران باید از سپیکرهای کاربردی استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373