لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوگوی اپل موزیک Lossless در آستانه معرفی آن مشخص شد

لوگوی اپل موزیک Lossless در آستانه معرفی آن مشخص شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش پشتیبانی از محتوای موسیقی باکیفیت‌تر را در کنار دالبی‌اتموس و صدای فضایی در اختیار کاربران قرار داده و حالا لوگوی Lossless اپل موزیک توسط برخی از افراد مشخص و در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

بر اساس گفته‌های یکی از توسعه‌دهند‌گان و طراح‌های اپلیکیشن به نام Stijn de Vries شرکت اپل یک لوگوی ویژه را برای اپل موزیک وب در زمان پخش محتوای Losslessدر نظر گرفته است. علاوه بر این یک لوگوی دیگر نیز با عنوان Hi-Res Lossles نیز وجود دارد که یک نشان ویژه برای آن طراحی شده است که از همین الان نیز قابل مشاهده در وب سایت‌های رسمی سرویس اپل موزیک هست. لگوی دوم قرار است برای نشان دادن محتوای پشتیبانی‌کننده از دالبی اتموس و صدای فضای نشان داده شود.

اپل از چند ساعت پیش اقدام به رونمایی از امکانات جدید اپل موزیک در وب‌سایت رسمی خود کرده است و به زودی آن‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شرکت اپل از ماه ژوئن فرایند پشتیبانی و عرضه قابلیت‌های جدید در سرویس اپل موزیک را آغاز می‌کند و پس از آن امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است که شرکت اپل در تلاش برای عرضه تدریجی موسیقی‌های Lossless به کاربران است و تصمیم دارد تا در فاز نهایی نزدیک به ۷۵ میلیون موسیقی عرضه شده در این سرویس را با کیفیت یاد شده آماده عرضه به کاربران کند.

شایعات مربوط به اپل موزیک از هفته گذشته سروصدای زیادی به پا کرده بود. در این شایعات مشخص شده بود که شرکت اپل در جریان روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت معادل ۱۸ مه ۲۰۲۱ اقدام به رونمایی از امکان پخش موسیقی‌های Lossless در اپل موزیک خواهد کرد و پس از آن نیز از ایرپاد ۳ رونمایی می‌کند. البته در زمان تنظیم شدن این نوشته، شرکت اپل هنوز محصول سخت‌افزاری ویژه‌ای را آماده معرفی نکرده است و به نظر می‌رسد که تا پایان روز جاری ممکن است شاهد رونمایی از محصولاتی جدید از طرف شرکت اپل نظیر ایرپاد ۳ نیز باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373