لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر سابق فیس بوک به خاطر نظرات زن‌ستیزانه، نیامده از اپل اخراج شد!

مدیر سابق فیس بوک به خاطر نظرات زن‌ستیزانه، نیامده از اپل اخراج شد!

بنابر گزارش منتشر شده در وب‌سایت The Verge، «آنتونیو گارسیا مارتینز» مدیر سابق فیس بوک که به تازگی به عنوان مدیر محصولات اپل استخدام شده بود به دلیل بیانیه‌های زن ستیزانه اخراج شد. او نویسنده کتاب جنجالی Chaos Monkeys نیز هست.

اپل اوایل این هفته مارتینز را برای تیم تبلیغات خود استخدام کرد، این در حالی است که او در همان روزهای اول با اظهار نظرهای جنجالی، توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی و کارکنان داخلی شرکت محکوم شد.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که تنوع تیمی در شرکت بسیار ارزشمند است، ولی افرادی که به هر دلیلی این ارزش‌ها را نادیده بگیرند مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. متن بیانیه از این قرار است:

در اپل، ما همواره برای خلق محیط کاری فراگیر و پذیرا سعی و تلاش می‌کنیم، مکانی که هر کسی مورد پذیرش و احترام باشد. رفتاری که علیه مردم ایجاد تحقیر یا تبعیض کند در اپل جایی ندارد.

این وب‌سایت همچنین گزارش داده که بر مبنای دادخواست کارکنان علیه مارتینز به دلیل اظهارات زن‌ستیزانه گذشته، اپل او را اخراج کرد. ناگفته نماند استخدام او بخش‌هایی از سیستم ورود به اپل مثل پنل‌های استخدام و بررسی سوابق افراد را زیر سوال می‌برد در حالی که شرکت همچنان در مقابل افرادی که با ارزش‌های فراگیر اپل همگام نیستند، می‌ایستد.

گارسیا مارتینز از سال 2011 تا 2013 مدیر محصول تیم هدفمند تبلیغات فیسبوک بود. او در کتاب خود تلاش کرده تا تجربه کاری خود را توصیف کند و در عین حال به برخی از اطرافیانش گله کند. او این کتاب را به «تمام دشمنان خود» تقدیم کرده و

در بخشی از این کتاب اسکرین‌شاتی از توییت خودش را منتشر کرده و در آن زنانی که در مناطق خلیجی کالیفرنیا زندگی می‌کنند را احمق، پرتوقع و دروغ‌گو توصیف کرده که همین موضوع باعث اخراجش شد.

لازم به ذکر است که بر اساس جدیدترین گزارش از اپل، 40 درصد نیروی کار این شرکت زنان هستند که 23 درصد از تیم تحقیق و توسعه را تشکیل می‌دهند. همچنین 27 درصد نیروی کار این شرکت آسیایی هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373