لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس گوگل فوتوز از ماه آینده رایگان نیست

سرویس گوگل فوتوز از ماه آینده رایگان نیست

عرضه رایگان فضای ذخیرهسازی گوگل فوتوز از ماه آینده متوقف میشود

گوگل از چند ماه قبل اعلام کرده بود که سرویس گوگل فوتوز را در تاریخ ژوئن ۲۰۲۱ به صورت پولی و همراه با دریافت هزینه به کاربران ارائه میدهد. بر همین اساس کاربران از ماه آینده برای دسترسی به این سرویس باید هزینهای مشخص را پرداخت کنند.

از اول ژوئن ۲۰۲۱، مصادف با ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ کاربران برای استفاده از فضای ابری سرویس گوگل فوتوز باید هزینهای مشخص را پرداخت کنند. این موضوع به منزلهی آن است که کاربران برای هر دو آپشن High Quality و Original Quality باید از این پس فضای ذخیره سازی مناسب را خریداری کنند.

تا پیش از این گوگل برای ذخیره سازی عکسها و فیلمها با کیفیت High Quality هیچ هزینهای را دریافت نمیکرد و کاربران میتوانستند به صورت بینهایت، عکسها و فیلمهای خود را به ترتیب با کیفیت حداکثری ۱۶ مگاپیکسل و 1080P روی آن ذخیره کنند. در صورتی که فیلم و عکس کیفیتی بالاتر از موارد یاد شده داشت، گوگل فوتوز به صورت خودکار آنها را فشرده میکرد.

در این میان، Original Quality به کاربران اجازه میداد تا با پرداخت هزینه‌ای ویژه فضای ذخیرهسازی گوگل درایور را برای خود خریداری کرده و عکسهای مورد نظر را در آن ذخیره کنند.

از اول ژوئن سال جاری میلادی هر دو این سرویسها در صورتی خدمات را به کاربران ارائه میدهند که فضای ذخیرهسازی مناسب ابری را خریداری کرده باشند.

گوگل فوتوز راه حلی مناسب برای کاربران آیفون و تلفنهای هوشمند اندرویدی است تا از آن طریق دیگر محتوای عکس و فیلم دوربین را روی تلفن هوشمند خود ذخیره نکنند و بدون نگرانی از پر شدن حجم دستگاه، اقدام به گرفتن نسخه بکاپ روی فضای ابری گوگل کنند. گفتنی است که معادل این سرویس در اکوسیستم اپل همان آیکلاود است که با دریافت هزینه ویژه این امکان را فراهم میسازد.

لازم به ذکر است که گوگل همچنان فضای ذخیرهسازی ۱۵ گیگابایتی اولیه را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد و پس از پر شدن آن کاربران میتوانند فضای ذخیرهسازی بیشتر نظیر ۱۰۰ گیگابایت با قیمت ماهانه ۲ دلار و ۲۰۰ گیگابایت برای قیمت ماهانه ۳ دلار را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373