لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییت جدید اپل، شایعات عرضه HiFi در اپل موزیک را تائید کرد

توییت جدید اپل، شایعات عرضه HiFi در اپل موزیک را تائید کرد

شرکت اپل به تازگی یک پست جدید را از طریق توییتر منتشر کرده شایعات مربوط به عرضه HiFi در اپل موزیک را تائید کرده است.

اپل در توییتر رسمی خود یک ویدیوی شش ثانیه‌ای را منتشر کرده و در توضیح آن اطلاعاتی در مورد نزدیک بودن تاریخ عرضه امکان اجرای موسیقی‌ها با کیفیت HiFi را تائید کرده است. در این توییت نوشته شده: آماده باشید – قرار است موسیقی برای همیشه تغییر کند.

این توییت در حالی منتشر شده که شایعاتی که اوایل هفته جاری منتشر شده بودند حاکی از عرضه قابلیت پشتیبانی HiFi در اپل موزیک و معرفی ایرپاد ۳ در روز سه شنبه بودند. این شایعات تأکید داشتند که شرکت اپل ایرپاد ۳ را صرفاً با انتشار یک پست در بخش Newsroom وب سایت رسمی خود معرفی و آماده عرضه خواهد کرد. در این میان توییت اخیر شرکت را می‌توان تائید کننده این شایعات دانست و امیدوار بود که نسل سوم هندزفری‌های بی‌سیم شرکت اپل فردا رونمایی و آماده عرضه باشند.

علاوه بر این اطلاعات، طی روزهای گذشته مشخص شده بود که نسخه جدید سرویس اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید که در حال حاضر در فاز بتا و برای تست توسعه دهندگان قرار دارد، حاوی بخش‌های راهنما و هشدار در مورد استفاده از سرویس HiFi است. اپل موزیک به کاربران اندروید هشدار داده که در صورت استفاده از این قابلیت ممکن است یک موسیقی سه دقیقه‌ای به حجمی بیشتر از ۱۳۰ مگابایت برسد و همین موضوع باعث می‌شود تا ترافیک اینترنت مصرف شده و حجم اشغالی از ذخیره‌سازی تلفن‌های هوشمند آن‌ها پر شود.

این موضوع نشان می‌دهد که اپل عزمی جدی برای تغییر عادت کاربران به گوش کردن موسیقی‌ها دارد و در تلاش برای عرضه یک سرویس استریم برای پخش محتوای صوتی با بهترین کیفیت ممکن از طریق بسترهای دیجیتالی است.

با وجود این مسئله باید منتظر بود و دید که شرکت اپل چه محصولاتی را فردا معرفی می‌کند و آیا ایرپاد ۳ فردا رونمایی می‌شود یا باید منتظر معرفی آن رد تاریخی دیگر بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373