لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از ماسک هنوز در اپل استورهای رسمی اجباری است

استفاده از ماسک هنوز در اپل استورهای رسمی اجباری است

شرکت اپل با وجود کاهش سطح سخت‌گیری قوانین مربوط به ویروس کرونا در برخی از کشورهای جهان اعلام کرده که استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان در اپل استورهای رسمی اجباری است.

در روزهای گذشته سازمان مبارزه با بیماری‌های همه‌گیر در آمریکا اعلام کرده بود که افرادی که به طور کامل دوزهای واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند بدون محدودیت و داشتن ماسک در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی رفت و آمد کنند. با این حال شرکت اپل هنوز محدودیت‌های خود در فروشگاه‌های رسمی را برنداشته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل اعلام کرده که تمامی مشتریان و کارکنان در اپل استورهای رسمی مجبور به استفاده از ماسک هستند و همچنان شرکت اپل برای حفظ سلامت عمومی از همگان درخواست می‌کند تا ماسک استفاده کنند. این موضوع در تمامی اپل استورهای رسمی آمریکا اجباری است و هیچ یک از شعبات این فروشگاه‌ها امکان ورود خریداران بدون ماسک را ندارند.

شرکت اپل یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که در زمان شیوع بیماری کرونا اقدام به محدود کردن فرایند تولید و فروش محصولات خود کرد. شیوع کرونا باعث شد تا بسیاری از اپل استورهای چین در سال ۲۰۱۹ میلادی تعطیل شوند و شرکت اپل بسته حمایتی مربوط به حفظ سلامت کارکنان و ماندن افراد در خانه‌ها را به کارکنان اپل استورهای چین ارسال کرد.

در این میان، آزاد شدن فضای فعالیت تجاری در برخی از بخش‌های امریکا در سال ۲۰۲۰ میلادی باعث بازگشایی برخی از اپل استورهای سراسر جهان شد که در نهایت به دلیل ابتلای کارکنان یکی از شعبات اپل استور در کالیفرنیا فعالیت‌ها به صورت محدودتری انجام شد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان دریافت واکسن را برای تمامی کارکنان خود فراهم کند و از آن طریق فرایند فروش محصولات خود را به صورت بهینه‌تر انجام دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373