لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک اندروید قابلیت پخش موسیقی HiFi را تایید کرد

اپل موزیک اندروید قابلیت پخش موسیقی HiFi را تایید کرد

شایعاتی که در طول چند روز گذشته منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای عرضه قابلیت پخش موسیقی‌ها با کیفیت HiFi در اپل موزیک است و حالا نسخه بتای این سرویس در اندروید این موضوع را تائید کرده است.

بر اساس شایعات گذشته مشخص شده که شرکت اپل سه شنبه این هفته معادل با ۱۸ ماه مه اقدام به رونمایی از این قابلیت می‌کند و حالا بررسی‌هایی که توسعه دهندگان و برخی از وب سایت‌های خبری روی نسخه بتای اپل موزیک در اندروید انجام داده‌اند این موضوع را تائید می‌کند.

وب سایت 9to5Google در گزارش اخیر خود اعلام کرده که نسخه بتای اپل موزیک اندروید مجهز به آپشن Lossless audio شده که امکان پخش موسیقی‌ها را با کیفیت بیشتر برای کاربران فراهم می‌آورد.در این گزارش مشخص شده که کیفیت صدای پخش شده از موسیقی‌های اپل موزیک در آینده نزدیک بهینه سازی خواهد شد.

این نسخه بتا به کاربران اندروید اپل موزیک هشدار می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی برای موسیقی‌ها افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. تا پیش از این اگر ۱۰ گیگابایت فضای آزاد برای ذخیره‌سازی سه هزار موسیقی کافی بود، حالا برای ذخیره سازی هزار موسیقی LossLess کفایت می‌کند، در عین حال استفاده از HiFi این مقدار را به ۲۰۰ موسیقی خواهد رساند.

اپل اعلام کرده که برای استریم یک موسیقی سه دقیقه‌ای با کیفیت معمول، ۱.۵ مگابایت ترافیک اینترنت مصرف می‌شد که این عدد با کیفیت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه به شش مگابایت می‌رسید. این در حالی است که استفاده از کیفیت LossLess که به‌تازگی عرضه شده کیفیت موسیقی را به ۳۶ مگابایت می‌رساند و استفاده از hi-res lossless با پشتیبانی از 24-bit/192 kHz کیفیت همان موسیقی سه دقیقه‌ای را به ۱۴۵ مگابایت خواهد رساند.

این موضوع نشان می‌دهد که افزایش کیفیت باعث افزایش میزان ترافیک مصرفی اینترنت و در عین حال فضای ذخیره‌سازی بیشتر خواهد شد که ممکن است در استفاده طولانی مدت چالش‌برانگیز باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373