لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغات توییتر به درخواست کاربران تغییر می‌کند

تبلیغات توییتر به درخواست کاربران تغییر می‌کند

بعد از انتشار آپدیت iOS 14.5، اخیرا بخش تبلیغات توییتر از کاربران برای ردیابی اطلاعات آن‌ها و نمایش آگهی‌های هوشمند درخواست مشخصی را نشان می‌دهد.

بعد از ارائه آپدیت نسخه 8.65 که پشتیبانی از قابلیت Twitter Spaces را اضافه می‌کند، کاربران در مورد ردیابی اطلاعات خود نظیر صفحه شرکت‌ها یا استفاده از اپلیکیشن‌های و وبسایت‌های بازدید شده به توییتر تصمیم خواهند گرفت. در این بخش کاربران تصمیم می‌گیرند که تبلیغات به صورت پاپ آپ را همانند گذشته ببینند یا آن را حذف کنند.

پس از نمایش این درخواست تبلیغاتی با ضربه زدن روی گزینه «Continue» در پنجره پاپ آپ، کاربران می‌توانند قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن را فعال کرده و در نتیجه می‌توانند ردیابی اپلیکیشن را مجاز یا غیر مجاز اعلام کنند.

از زمان انتشار آپدیت iOS 14.5 در رویداد بهاری 26 آوریل اپل، اپلیکیشن‌ها ملزم به درخواست اجازه کاربر به منظور ردیابی اطلاعات آن‌ها شده‌اند، در حالی که توییتر پشتیبانی از این قابلیت را تا به امروز اجرایی نکرده است.

در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها، پیام‌های توییتر درباره تبلیغات مرتبط نسبتا ملایم است. به عنوان مثال فیسبوک و اینستاگرام یک تاکتیک یک‌پارچه قابل ملاحظه پیشنهاد می‌کند که تبلیغات دو شبکه اجتماعی را به طور رایگان حفظ می‌کند.

در لیستی از دلایلی که چرا کاربران باید شفافیت ردیابی اپلیکیشن را فعال کنند، فیسبوک تبلیغات شخصی و پشتیبانی از مشاغل کوچک را ذکر کرده؛ ضمن اینکه این شبکه اجتماعی را همچنان رایگان ارائه می‌دهد.

تحلیلگران اشاره می‌کنند که 96 درصد از کاربران ردیابی اپلیکیشن را غیر فعال می‌کنند و فقط چهار درصد از کاربران آیفون در ایالات متحده بعد از انتشار آپدیت 14.5 به طور فعالانه‌ای ردیابی اپلیکیشن را انتخاب می‌کنند.

در این قابلیت توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف باید برای دسترسی به اطلاعات کاربران از آنها اجازه بگیرند. بنابر گفته اپل کاربران حق انتخاب دارند ولی تحلیلگران می‌گویند که در چنین شرایطی اکثر کاربران تمایلی به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های خود نداشته و مشاغل بسیاری آسیب می‌بینند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420