لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تولید مجیک موس خاکستری را متوقف کرد

اپل تولید مجیک موس خاکستری را متوقف کرد

به دنبال توقف تولید آیمک پرو شرکت اپل تولید مجیک موس خاکستری را متوقف کرده است، در حالی که این اکسسوری آیمک جداگانه نیز فروخته می‌شد.

آیمک پرو فقط به رنگ خاکستری تولید شده بود و اکسسوری‌های آن مثل مجیک موس خاکستری نیز به همین رنگ عرضه می‌شدند.

این اکسسوری‌ها شامل مجیک موس خاکستری 2 و مجیک کیبورد به همراه مجیک ترک‌پد می‌شدند. حال با توقف تولید این محصولات در پایین صفحه فروش آن‌ها در وب‌سایت رسمی شرکت اپل عبارت کوتاه «While supplies last» مشاهده می‌شود، عبارت مذکور به این اشاره می‌کند که اکسسوری‌های یاد شده برای مدت زمانی محدود موجود خواهند بود.

اگر موجودی محصولات ذکر شده تمام شود، اپل همه این اکسسوری‌ها را فقط به رنگ نقره‌ای عرضه خواهد کرد. پس از عرضه آیمک پرو در سال 2017، اپل شروع به عرضه مستقل مجیک کیبورد، مجیک موس 2 و مجیک ترکپد 2 برای کاربرانی کرد که بعد از خرید آیمک پرو به فکر خریدن اکسسوری‌های مناسب بودند.

آیمک پرو خاکستری به مدت طولانی قابل عرضه نبود، به همین دلیل اپل قصد ندارد تولید لوازم جانبی خاکستری را ادامه دهد.

آیمک M1 جدید در هفت رنگ مختلف عرضه می‌شود که با ترک‌پد، موس و کیبورد‌ مطابقت داشته و تکمیل می‌شود، همچنین در حال حاضر این لوازم جانبی زمانی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که یک آیمک جدید خریداری کند.

هنوز مشخص نیست که اپل قصد داشته باشد که مجیک موس، مجیک ترک‌پد و مجیک کیبوردهای رنگارنگ را به طور مستقل به فروش برساند اما در آینده احتمال آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که اکسسوری‌های آیمک پرو تا چند ماه بعد از عرضه به صورت جداگانه در دسترس نبودند، اما در چند ماه آینده اکسسوری‌های رنگی قابل دسترسی خواهند شد.

برخی ویژگی‌های مجیک موس 2 شامل حذف قسمت زیرین موس است که باتری در آن جای می‌گرفت که حالا با کابل لایتنینگ شارژ می‌شود.همچنین رابط اتصال بی‌سیم و بلوتوث داشته که می‌تواند همزمان استفاده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420