لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ آبی محبوب‌ترین گزینه آیمک ۲۴ اینچ در میان کاربران ایرانی

رنگ آبی محبوب‌ترین گزینه آیمک ۲۴ اینچ در میان کاربران ایرانی

ان آی سی به تازگی یک نظرسنجی را در مورد رنگ‌بندی آیمک ۲۰۲۱ به راه انداخته است که طی آن مشخص شده آبی محبوب‌ترین گزینه این محصول در میان ایرانیان به حساب میاید.

در نتایج نظرسنجی ان آی سی مشخص شده که ۴۴.۱ درصد از کاربران ایرانی رنگ آبی را برای آیمک‌ها ترجیح می‌دهند. علاوه بر این رنگ نقره‌ای با ۳۵.۸ درصد محبوبیت در جایگاه دوم و رنگ سبز با ۲۳.۵ درصد در جایگاه سوم قرار گرفته است. در این میان، رنگ‌های بنفش و زرد به ترتیب با ۱۶.۷ و ۱۵.۲ درصد محبوبیت در جایگاه چهارم و پنجم هستند و صورتی و نارنجی نیز هر دو با ۱۲.۳ درصد محبوبیت در پایین‌ترین محبوبیت در میان کاربران ایرانی قرار گرفته است.

نتیجه نظرسنجی ان آی سی در مورد محبوبیت رنگ آیمک ۲۰۲۱ میان کاربران ایرانی
نتیجه نظرسنجی ان آی سی در مورد محبوبیت رنگ آیمک ۲۰۲۱ میان کاربران ایرانی

نظرسنجی SellCell نیز که به تازگی انجام شده نتایجی مشابه با نظرسنجی ان آی سی داشته است. این نظرسنجی نشان داده که تنها ۱۶ درصد از شرکت‌کنندگان تمایل به خرید آیمک ۲۴ اینچ با پردازنده M1 دارند که در میان آن‌ها رنگ آبی به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای خرید این محصول به حساب می‌آید.

طی این نظرسنجی، ۳۳.۴ از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که رنگ آبی از نظر آن‌ها بهترین گزینه برای آیمک‌های ۲۰۲۱ به حساب می‌آید که همین موضوع باعث شده تا رنگ آبی در مقام اول برای خرید این سری از محصولات جدید معرفی شود.

۳۰.۱ درصد از کسانی که تمایل به خرید این آیمک‌ها دارند اعلام کرده‌اند که رنگ نقره‌ای را بیشتر از همه می‌پسندند، با این حال تنها ۱۳.۴درصد رنگ سبز را پسندیده‌اند و برای خرید این گزینه از کامپیوترهای رومیزی جدید شرکت اپل تمایل نشان داده‌اند.

رنگ زرد و صورتی و نارنجی به ترتیب داشتن ۶.۸، ۴.۱ و ۳.۳ درصد، کمترین محبوبیت را در میان کاربران دارند. این موضوع نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران در کنار تمایل به خرید رنگ‌های آبی و نقره‌ای آیمک‌های ۲۰۲۱ به طور کلی نظر مثبتی نسبت به کامپیوترهای رومیزی با پردازنده‌های کم مصرف ندارند و بیشتر در تلاش هستند تا محصولاتی با قدرت بیشتر را به عنوان کامپیوترهای رومیزی بپذیرند.

شرکت اپل از سال ۲۰۲۰ میلادی تصمیم خود برای استفاده از تراشه‌های کم مصرفM1 تحت پروژه‌ اپل سیلیکون را آشکار کرد حالا مشخص شده که این پروژه با وجود موفقیت در زمینه کامپیوترهای مک و آیپد پرو هنوز نتوانسته اعتماد خریداران کامپیوترهای رومیزی را به خود جلب کند وب‌سایت یاد شده تحلیل نتایج نظرسنجی خود اعلام کرده که نزدیک به نیمی از رنگ‌بندی‌های عینک برای کاربران جذاب نیستند و همین موضوع ممکن است در آینده منجر به کنار گذاشتن این محصولات از چرخه تولید و عرضه محصولات شرکت اپل بیانجامد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420