لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۶۰ درصد از کاربران سیستم عامل آی او اس اقدام خرید ایرتگ خواهند کرد

۶۰ درصد از کاربران سیستم عامل آی او اس اقدام خرید ایرتگ خواهند کرد

نزدیک به یک ماه پیش شرکت اپل از ردیاب شخصی اختصاصی خود با عنوان ایرتگ رونمایی کرد و حالا مشخص شده که نزدیک به ۶۰ درصد از کاربران سیستم عامل آی او اس دست‌کم یک‌بار خرید ایرتگ را تجربه خواهند کرد.

وب سایت SellCell نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرده که طی آن مشخص شده در مجموع ۶۱ درصد از کاربران آیفون و آیپد تمایل به خرید ایرتگ دارند. در این میان ۵۴ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که ایرتگ یک محصول کاربردی و کارآمد است و ۳۲ درصد قیمت این محصول را مناسب دانسته‌اند. تنها ۱۴ درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی ادعا کرده‌اند که ایرتگ به‌عنوان یک ردیاب شخصی قیمت بسیار بالایی دارد.

اطلاعات منتشر شده نشان داده که ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که بیشتر تمایل به خرید بسته چهارتایی این محصول با قیمت ۹۹ دلار دارند که در میان آن‌ها ۴۳ درصد اعلام کرده‌اند که بسته چهارتایی را با دوستان خود تقسیم خواهند کرد.

۴۲.۴ از کاربران که این محصول را از همین حالا خریداری کرده‌اند، آن را به دست کلید خود متصل کرده‌اند. در این میان ۳۴.۸ درصد از خریداران این محصول آن را به حیوانات خانگی خود متصل کرده‌اند، باوجود اینکه شرکت اپل تأکید کرده که ایرتگ مناسب ردیابی کودکان و حیوانات خانگی نیست.

۳۰.۶ درصد از خریداران ایرتگ را به کیف‌های بزرگ و چمدان‌های خود متصل کرده‌اند و ۲۵.۸ درصد از آن‌ها نیز ایرتگ را به دوچرخه خود متصل کرده‌اند.

در پایان ۲۳.۳ درصد از کاربران ادعا کرده‌اند که این محصول را به کیف‌های کوچک و کیف‌های پول خود متصل کرده‌اند تا آن‌ها را ردیابی کنند.

این نظرسنجی در حالت کلی نشان داده که بسیاری از کاربران در کشورهای صنعتی بزرگ، به خصوص در آمریکای شمالی و غرب اروپا تمایل بسیار زیادی به خرید ایرتگ دارند. همچنین نتایج دقیق این نظرسنجی در آمریکا نشان داده که بسیاری از آمریکایی‌ها تمایل زیادی به خرید ردیاب شخصی شرکت اپل دارند. در نهایت این گزارش نشان می‌دهد که افزایش تمایل برای خرید ایرتگ باعث شده تا این محصول به یکی از موفقیت‌های تجاری شرکت اپل تبدیل شود و اپل بتواند از طریق آن بازار ردیاب‌های هوشمند شخصی را از آن خود کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420