لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد دو برابری فروش مک بوک در سه ماهه اول ۲۰۲۱

رشد دو برابری فروش مک بوک در سه ماهه اول ۲۰۲۱

بررسی‌های آماری بازار جهانی نشان دهنده آن است که شرکت اپل میزان فروش مک بوک‌ها را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک به دو برابر افزایش داده است.

بر اساس گزارش‌ها موسسه Strategy Analytics مشخص شده که شرکت اپل در بازه‌ی زمانی یاد شده، موفق به افزایش میزان فروش نوت بوک‌های خود تا ۹۴ درصد شده است. این موضوع هرچند که توسط شرکت اپل هنوز تائید نشده، اما پیش بینی‌های تحلیلی بازار نشان می‌دهد که میزان فروش نوت بوک شرکت اپل با افزایش قابل توجه همراه بوده است.

آمار اخیر نشان داده که پروژه‌ی اپل برای تعبیه تراشه‌های کم‌مصرف ARM در کامپیوترهای مک کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و با جلب توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان مواجه شده است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که افزایش فروش نوت بوک‌ها به شرکت اپل محدود نشده و در بازه‌ی زمانی یاد شده به دلیل تغییر روند کاربری و تمایل به استفاده از دستگاه‌های همراه با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است.

بر اساس آمار پیش‌بینی شده توسط این موسسه تحلیلی مشخص شده که شرکت لنوو با فروش ۱۶.۳ میلیون واحد لپ‌تاپ با رشدی ۸۴ درصدی مواجه شده و در مقام اول درزمینهٔ عرضه کامپیوترهای همراه قرار گرفته است.

در مقام دوم شرکت اچ پی با فروش ۱۵.۴ میلیون واحد لپ تاپ با رشد ۹۱ درصدی مواجه بوده است. شرکت Dell نیز که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فروشندگان کامپیوترهای همراه و شخصی در دنیا شناخته می‌شود ۱۰ میلیون واحد از این دست محصولات را به فروش رسانده و رشد ۳۷ درصدی داشته است.

در این میان شرکت اپل با تجربه رشد بسیار بالا موفق به فروش ۵.۷ میلیون واحد مک بوک در سراسر دنیا شده است. این اطلاعات همچنین نشان دهنده آن است که تلاش شرکت اپل برای عرضه تراشه‌های M1 بسیار ثمربخش بوده و تمایل بسیاری از کاربران را برای خرید محصولات جدید با پردازنده‌های کم مصرف را به خود جلب کرده است.

استفاده از تراشه پردازشی M1 البته تمایل زیادی از کاربران کامپیوترهای رومیزی را به خود جلب نکرده است و میزان توجه‌ها به آیمک‌های ۲۴ اینچی در بازار جهانی نسبتاً کمتر از مک بوک‌های M1 بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373