لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه و سنسور فیس آیدی در آیفون و آیپد ۲۰۲۱ کوچک‌تر خواهد شد

تراشه و سنسور فیس آیدی در آیفون و آیپد ۲۰۲۱ کوچک‌تر خواهد شد

گزارش‌های اخیر منتشر شده از وب‌سایت دیجی تایمز حاکی از آن است که تراشه و سنسور مربوط به فیس آیدی در آیفون و آیپد ۲۰۲۱ کوچک‌تر خواهند شد.

این وب سایت در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا فرایند تولید انبوه تراشه و سنسورهای کنونی برای فیس آیدی آیفون و آیپد را متوقف کند و قطعاتی جدید را جایگزین موارد کنونی کند. بر این اساس مشخص شده که شرکت اپل از کارخانه‌های تأمین‌کننده قطعات خود درخواست کرده تا تولید برد ویفری مربوط به سنسورهای فیس آیدی که تا به امروز در آیفون و آیپد تعبیه می‌شدند را متوقف کنند.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا تراشه‌ها و قطعات جدیدی را برای دوربین جلویی تعبیه شده در آیفون ۱۳ و آیپدهای جدید استفاده کند. دیجی تایمز ضمن اعلام این موضوع در گزارش اخیر خود، تا پیش از این نیز طی گزارش‌های متعدد به موضوع کوچک‌تر شدن ناچ در آیفون ‍۱۳ اشاره کرده بود.

حال گزارش اخیر این خبرگزاری نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا به شکل جدی ابعاد سنسورهای فیس آیدی را کاهش دهد تا از آن طریق بتواند بریدگی بالای نمایشگر تلفن‌های هوشمند خود را کوچک‌تر کند. این موضوع همچنین باعث می‌شود تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر آیپد‌های مبتنی بر فیس آیدی نیز کوچک‌تر شوند.

گفتنی است که دیجی تایمز تنها خبرگزاری انتشار دهنده‌ی گزارش‌های مربوط به کوچک‌تر شدن ناچ آیفون نیست، بلکه تا پیش از این خبرگزاری‌های دیگری نظیر بارکلیز در مورد تلاش اپل برای کوچک‌تر کردن بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۳ سخن به میان آورده بودند.

بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ به خاطر فیس آیدی و تعبیه نمایشگر بدون حاشیه از آیفون X در سال ۲۰۱۷ در محصولات اپل تعبیه شده است و شرکت اپل در تلاش برای حذف یا کوچک‌تر کردن آن در محصولات آینده خود است. پیش بینی می‌شود که روند استفاده از ناچ رفته‌رفته کنار گذاشته شود و شرکت اپل راهکاری متفاوت را برای این موضوع در طراحی محصولات خود پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420