لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بنچ‌مارک آیپد پرو M1 خبر از افزایش ۵۰ درصدی سرعت آن دارند

بنچ‌مارک آیپد پرو M1 خبر از افزایش ۵۰ درصدی سرعت آن دارند

کمتر از یک ماه پیش بود که شرکت اپل از آیپد M1 در جریان کنفرانس بهاری خود رونمایی کرد و حالا تست‌های بنچ‌مارک نشان میدهند که این محصول تا ۵۰ درصد نسبت به نسل قبلی آیپد پرو سریع‌تر است.

بر اساس تست‌های انجام شده توسط Geekbench 5 مشخص شده که نسل پنجم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ با پردازنده M1 توانسته امتیاز ۱۷۱۸ را برای پردازش‌های تک هسته‌ای و ۷۲۸۴ را برای پردازش‌های چند هسته‌ای به دست آورد.

این در حالی است که آیپد نسل چهارم که در سال ۲۰۲۰ با پردازنده A14Z تولید شده بود امتیاز ۱۱۲۱ و ۴۶۵۶ را به ترتیب برای پردازش‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است. تست‌ها همچنین نشان می‌دهد که قدرت پردازش آیپد پرو ۲۰۲۱ با کمی ارفاق در سطح مک بوک ایر سال ۲۰۲۰ است.

نتایج تست Geekbench 5 نشان می‌دهد که امتیاز کلی برای پردازش‌های چند هسته‌ای در مک بوک ایر ۲۰۲۰ برابر با ۷۳۷۸ است که تا حدودی نسبت به امتیاز ۷۲۸۴ آیپد پرو ۲۰۲۱ بیشتر است.

جالب اینجا است که مک بوک پرو ۱۶ اینچی معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با پردازنده Core i9 امتیاز ۶۸۴۵ را برای پردازش‌های چند هسته‌ای به دست آورده است. اپل با طراحی نسل پنجم به علاوه بر افزایش قدرت این محصول نسبت به نسخه قبلی آیفون پرو‌ها توانسته یک محصولی در سطح کامپیوترهای مک را آماده طراحی و توسعه امکانات که امکاناتی نامحدود را به کاربران خود ارائه می دهد. گفتنی است که نسل ۵ تست های انجام شده امتیاز ۲۰ هزار و ۵۷۸ را برای پردازش‌های گرافیکی به دست آورده است که ۷۱ درصد نسبت به نسخه های پیشین آیپد پروها بالاتر است.

این محصول در جریان کنفرانس Spring Loaded معرفی شده و به زودی آماده عرضه در بازار جهانی خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420