لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استاندارد اتصال محصولات هوشمندسازی خانه اپل بهبود پیدا خواهند کرد

استاندارد اتصال محصولات هوشمندسازی خانه اپل بهبود پیدا خواهند کرد

شرکت اپل به تازگی رایزنی و همکاری جدیدی را با اتحادیه تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر هوشمندسازی خانه نظیر گوگل و آمازون انجام داد و طی آن تصمیم به توسعه یک استاندارد جدید گرفته است. این موضوع باعث می شود تا استاندارد اتصال محصولات هوشمندسازی خانه اپل بهبود پیدا کنند.

اپل، آمازون و گوگل به عنوان شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای ارتباطی برای خانه‌های هوشمند، تا پیش از این پروژه‌ای را تحت عنوان Project CHIP را به راه انداخته بودند که از پروتکل‌های ارتباطی مبتنی بر آی‌پی برای اتصال دستگاه‌های اکوسیستم اینترنت اشیا استفاده می‌کرد.

این پروتکل از نظر مالکیت معنوی به طور کامل آزاد بوده و تمامی شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای اتوماسیون و هوشمندسازی خانه‌ها می‌توانستند از آن استفاده کنند. حال این پروژه در طرح جدیدی که در نتیجه رایزنی این سه شرکت بزرگ توسعه یافته قرار است یک استاندارد جدید را برای بهبود و ساده‌سازی فرایند ساخت توسعه گسترش و راه‌اندازی خانه‌های هوشمند معرفی کند.

این استاندارد شامل پنج فاکتور مهم می‌شود که تمامی ابزارهای هوشمند خانه باید آن‌ها را داشته باشد. پنج فاکتور مهم در استاندارد مشترک میان اگر گوگل آمازون شامل موارد زیر می شود:

  • -سادگی: کاربر باید بتواند به سادگی از ابزارهای هوشمندسازی خانه استفاده کند و آن‌ها را به سادگی از طریق فروشگاه‌های معمول خریداری کند.
  • -سازگاری: دستگاه باید بتواند با دستگاه‌های مختلف و ابزارهای هوشمندسازی خانه که توسط شرکت‌های دیگر طراحی و تولید شده‌اند نیز کار کند.
  • -امینت: دستگاه‌های هوشمندسازی خانه باید ارتباط ایمن داشته باشند و امکان نفوذ توسط هکرها را نداشته باشند. همچنین توسعه‌دهندگان باید از امنیت محصولات عرضه شده توسط خود به کاربران اطمینان حاصل کنند و از نظر امنیتی به کاربرانتضمین ویژه بدهند.
  • -انعطاف‌پذیری: دستگاه‌های هوشمندسازی خانه برای اتصال و استفاده‌های گوناگون باید انعطاف‌پذیر باشند و بتوانند در شرایط مختلف و اکوسیستم‌های گوناگون قابل استفاده باشند.

اپل به عنوان توسعه‌دهنده بستر نرم‌افزاری هوم کیت و دستیار هوشمند صوتی سیری در تلاش است تا با این رایزنی‌ها امکان استفاده است ابزارهای هوشمند سازی خانه را برای تمام کاربران جهان فراهم بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420