لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول بازی اپل شبیه به نینتندو سوییچ خواهد بود

کنسول بازی اپل شبیه به نینتندو سوییچ خواهد بود

گزارش‌های اخیر شرکت اپل حاکی از‌ آن است که این کمپانی در تلاش برای توسعه و طراحی یک کنسول بازی در ابعاد نینتندو سوییچ است.

این شایعات توسط برخی خبرگزاری‌های شرق و جنوب شرق آسیا منتشر شده واخیرا یک فروم کره‌ای نیز به طور مفصل به آن پرداخته است.

در این میان اکانت توییتری FrontTron اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش برای طراحی و توسعه یک کنسول بازی پرتابل و هیبریدی است که امکان اجرای بازی‌ها به صورت همراه و در کنار اتصال به نمایشگرهای بزرگتر نظیر تلویزیون‌ها را خواهد داشت.

بر اساس این گزارش‌ها، شرکت اپل در تلاش است تا از طراحی سخت افزاری جدید خود در تولید این کنسول بازی استفاده کند. در حقیقت کنسول بازی شرکت اپل قرار است با پردازنده‌های سری M که تحت پروژه اپل سیلیکون طراحی و توسعه داده شده، آماده عرضه به بازار شود.

شرکت اپل احتمالا در تلاش است تا با استودیوهای ساخت بازی نظیر یوبی سافت همکاری کند تا بازی‌های برتر آن‌ها را برای این کنسول بازی آماده عرضه کند. بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed، Farcry وWatch Dogs احتمالاً از اولین سری بازی‌هایی خواهد بود که شرکت اپل آن‌ها را در کنسول بازی اختصاصی خود آماده عرضه خواهد کرد.

سال گذشته خبرگزاری بلومبرگ نیز در گزارش متفاوتی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا یک مدل ویژه از اپل تی وی را مجهز به پردازنده A14X کند که امکان اجرای بازی‌های ویدیویی را همانند کنسولهای نصب نهمی بازی به کاربران ارائه می‌دهد با این حالا این شایعه در سال گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده بود ولی در کنفرانس بهاری رد شد.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در تلاش است تا برای بار دیگر تلاش هایی در زمینه طراحی و توسعه کنسول بازی داشته باشد گفتنی است که سال ۱۹۹۶ استیو جابز به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اول در تلاش بود تا یک کنسول بازی را آماده عرضه به بازار می کند که پروژه ساخت آن ناتمام باقی ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420